2011/10/17

Enemy house Escape



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

11 yorum:

  1. selam gmzcim yardıma geldim diyemeyecğim :) zira beni mutluluk sarhoşu ettiniz:)) böyle ayaklarım havada geziyorum:)
    yine de açtım oyunu bakayım bir:)

    YanıtlaSil
  2. avizeden ve saatin arkasından item aldım
    yanan sigara aldım

    YanıtlaSil
  3. koltuğun kenarından mermi

    YanıtlaSil
  4. saatin alt kenarından bi mermi daha

    YanıtlaSil
  5. vazonun dibinden aldım bir tanede

    YanıtlaSil
  6. bir mermide maskın ağzından alıp tek tek mermileri kestim elimdeki itemle

    YanıtlaSil
  7. bir mermide kültabağı olan masanın sol ayağından
    beş etti

    YanıtlaSil
  8. kitaplığın üst rafına yaklaşıp öndeki kitapları düşürdüğümüzde bir mermi daha alıyoruz.bir de pencereden tahta parçası

    YanıtlaSil
  9. kağıdı anahtar deliğine koyup mermileri döktüm
    perdeden bir parça kesik sigara ve tahtayı birleştirip anahtar deliğini patlattım diğer odadan anahtar alıp ilk odadaki dolaptan ip aldım
    yerdeki kapı kolunu alıp iple birleştirdim
    merdivenin orda ipi yere tıkladım iple diğer odaya geçip balta aldım
    kapıdaki odunları söktüm vazoyu kırıp anahtar aldım
    ikinci odadaki çekmeceyi açıp başka bir anahtar aldım
    çıktım

    YanıtlaSil
  10. perdeden parça nasıl kestiniz

    YanıtlaSil