2011/10/28

D*ing Room



Yeni oyun. İyi oyunlar


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

30 yorum:

  1. HER YER ŞİFRE:))

    YanıtlaSil
  2. ÇEKİCİN ŞİFRESİ 64 AYNAYI KIRDIM HARFLER ÇIKTI

    YanıtlaSil
  3. KİMSE YOKMUUU

    YanıtlaSil
  4. işleme göre şifre 22 denedim ama olmadı 3+5=8*3=24 4+9=13*4=52 2+9=11*2=22 olarak düşünüldüğünde olmuyor :P

    YanıtlaSil
  5. matematiğimi yeniden gözden geçirmem gerek artık :)

    YanıtlaSil
  6. KIRILAN CAM PARÇALARINDA HARFLER

    YanıtlaSil
  7. sanırım sayılar her seferinde değişiyor girdiğim şifreleri kabul etmiyor yaaa :(

    YanıtlaSil
  8. SOBADAN LEVYE ALDIM

    YanıtlaSil
  9. çekici bir alabilseydim hele bir :(

    YanıtlaSil
  10. LEVYEYLE PENCEREDEKİ TAHTALARI SÖKTÜM JAPONCA BİŞEYLER YAZIYO ANLAMADIM TABİKİ:)

    YanıtlaSil
  11. sobanın şifresi nekine :) kopya veren yokmu :)

    YanıtlaSil
  12. Küçük adsız :) sanırım yanlış yapıyorsun.. Alttaki 2 sayıyı toplayıp, köşe sayısıyla çarpıyorsun.. Senin işlemine baktım sen 2 yle çarpmışsın.. toplamı 5 le çarpman gerekiyor.. Bu arada sanırım her oyundaki şifre farklı..

    YanıtlaSil
  13. çekici aldım şimdide sobada takıldım hamlamışım iyice belliki :D

    YanıtlaSil
  14. Kapının yanındaki aynada çocuk silueti görünüyorken çekiçle tıklayınca ayna kırılıyor altında harfler çıkıyor.. Aşağıya da kırıklar düşüyor. Kırıkların içinde de harfler var.

    YanıtlaSil
  15. sobanın şifresi kırık aynadaki harflere göre. aynadaki harflerin etrafındaki şekilleri altlı üstlü birbirine ekleyince rakamlar çıkıyor. o rakamların kombinasyonları açıyor.

    YanıtlaSil
  16. evet o harfleri gördüm görmesinede sonrasında onu deniyorum olmuyor bunu deniyorum olmuyor yav :S

    YanıtlaSil
  17. Aynanın arkasındaki tabloda harflerin etrafındaki çzigileri dikkate alıyoruz ve iki harfi etrafındaki çizgileri birleştirip sayı üretiyoruz.. Sobaya girince levye alınıyor

    YanıtlaSil
  18. Levye ile de penceredeki tahtalar sökülüyor. Orada da bir sekil var

    YanıtlaSil
  19. yandan bakınca ingilizce sayı yazıyor pencerede

    YanıtlaSil
  20. Aaaaa dolabın içinden kız çıktı !!!1

    YanıtlaSil
  21. Ayyy bugunlerde hep kötü oyunlar geliyor ya :(( Bittim ama sanırım yanlış bitiş.. Siz rakamları tersten girmeyi deneyin bakalım

    YanıtlaSil
  22. sizin yazdığınız sayı ne amma beleşçi oldum he :)

    YanıtlaSil
  23. 903 gibi gördüm olmadı gözlerimde görmüyor artık pof

    YanıtlaSil
  24. Adsız harflerin cevresindeki kırmızı çizgilere dikkat et.. Bir resim aldım, ornek bir sayı oluşturdum.. Umarım yardımcı olur.. sayılar değişiyor çünkü..
    http://imageshack.us/photo/my-images/64/sifre.png/

    YanıtlaSil
  25. tersten oldu :) geriden ama emin adımlarla ilerliyorum :)

    YanıtlaSil
  26. ya bu zombi kızı yedi iyimi :P

    YanıtlaSil
  27. Adsız penceredeki kafanı sağa yatırıp oku :) Sağ taraftaki üstte kaldığı için ilk sayı olacak..
    http://imageshack.us/photo/my-images/810/sifre.png/

    YanıtlaSil
  28. o zombi oyunda sensin adsız :))

    YanıtlaSil