2011/10/23

Daddy's Playground


Yeni oyun..İyi eğlenceler..


28 yorum:

  1. odunların yanından kırmızı anahtar
    yeşil makineden bişey
    mavi makineden yeşil anahtar

    YanıtlaSil
  2. yeşil makine çokmuş pardon
    ilk ekran sağa gidince yangın tüpünün yanındaki yeşil makineden aldım o itemi

    YanıtlaSil
  3. slm ela
    ortada kütük olan yeşil makineli yerde sağdakinden mavi anahtar

    YanıtlaSil
  4. odunun ordaki yşil makineden de mavi anahtar aldım ben

    YanıtlaSil
  5. kırmızı anahtarlı yere - + ı * ı çekiç aldım mavi anahtarlı yerdende jilet

    YanıtlaSil
  6. dolaplarda kırm. anahtarlı yere vidaların üstündeki şekilleri ygulayınca çekiç aldım

    YanıtlaSil
  7. jiletle yangın tüpünden pembe anahtar

    YanıtlaSil
  8. çekiçle kütükten sarı anahtar

    YanıtlaSil
  9. 4321
    2413
    3142
    1234
    üçgen aldım

    YanıtlaSil
  10. ilk ekrandan sağa gidince beyazlı grili makinenin sağ tarafından sprey aldım

    YanıtlaSil
  11. elektrikli testerenin adı ne acaba
    bişey saw ama

    YanıtlaSil
  12. saol ela spreyle masada sarı rengin şekli
    birde yeşilinkini görmüştüm

    YanıtlaSil
  13. spreyle dolapların altındaki makas olan masayı sildim sarı bir şekil çıktı

    YanıtlaSil
  14. yerdeki tahtaların üzerine elimdeki itemle tıkladım kırmızı şekil

    YanıtlaSil
  15. mıknatıs aldım yeşil anahtarlı yerden

    YanıtlaSil
  16. mıknatısla kütüğün solundaki makieden turuncu anahtar

    YanıtlaSil
  17. gri olan da müzik setin de tatlım krm. yı deneme yanılma yaptım olmadı illa ki görmek gerek demekki

    YanıtlaSil
  18. sağol tatlım ben de onu nerde kullanıcaz diye deniyodum:)
    hele şükür puzzle yapınca üçgen aldım

    YanıtlaSil
  19. nihayet yaptım pazılı üçgen aldım
    müzik setine bakmıştım farketmedim ama göçrmüşüm demekki :)))

    YanıtlaSil
  20. testerenin adı ne biliyormusun bir tek o kaldı

    YanıtlaSil
  21. sözlükten elektrikli testere diye bakınca ayrı olarak electric saw yazdı başka bir adı olmalı diye bakıyorum bende

    YanıtlaSil
  22. ona bende baktım ela
    gogle çeviriden motorlu ve elektrikli testere diye ama uymadı

    YanıtlaSil
  23. chain saw(kopya)
    kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi
    zincir demekmiş

    YanıtlaSil
  24. teşekkürler ela çıktım
    benimde aklıma gelmedi
    demekki eksik parçayı soruyormuş

    YanıtlaSil
  25. testerenin orasında zincir oluyomuş demekki:))
    makinelere baksaydık keşke önce hiç de anlamam:))))))))

    YanıtlaSil