2011/10/01

Cuties Room Escape



Yeni kaçış oyunu.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

23 yorum:

  1. yatakta yastığın altından pamuk aldım

    YanıtlaSil
  2. yatağın üstündeki kırmızı cep gıbı şeyden anahtar

    YanıtlaSil
  3. yan cepten kağıt hemen yağın üstündeki çekmeceden pil

    YanıtlaSil
  4. yatağın üstündeki dolaptan fener ve anahtarı kulanıp bir şey daha aldım

    YanıtlaSil
  5. dolaptan anahtar ve anahtar ile de dolabın içindeki çekmeceyi açıp şifreli kutu

    YanıtlaSil
  6. mektup almışım mektubun içinden anahtar pilleride fön makinasına taktım

    YanıtlaSil
  7. selam nina
    heykelden kırmızı top yanından pet şişe

    YanıtlaSil
  8. komidinin üstündeki heykelin kırmızı taşı ve suyu aldım

    YanıtlaSil
  9. :) yazdığını görmedim

    YanıtlaSil
  10. pamuğmu yukardan sarkan kavonozda kaybetim :) komidindeki heykelin sopasınıda aldım

    YanıtlaSil
  11. fenere çekmeceden aldığım pembe kağıdı sardım

    YanıtlaSil
  12. saol snow white queen bende onu yukardaki tabloya tuttum

    YanıtlaSil
  13. pamuğumu kaybetmemişim pamukla yukardaki kavanoza dokunduktan sonra fön makinası ile kurutunca şekil çıktı

    YanıtlaSil
  14. yapamadım nina bende fön makinası about oluyor bişiy eksik

    YanıtlaSil
  15. heykelin elindeki asayı komidindeki heykelede dışardaki gibi taktım kırmızı taşınıda tam tacının ortasına taktım elinde şekil çıktı

    YanıtlaSil
  16. çekmeceden pil almıştım ben pil taktım fön makinasına

    YanıtlaSil
  17. şekillere göre kutuyu açtım ama son şekli deneyerek buldum ve anahtar aldım çıktım

    YanıtlaSil
  18. tmm buldum dolap kapağını açtığım için çekmeceyi göremedim

    YanıtlaSil
  19. teşekküler arkadaşlar güsel oyundu:)

    YanıtlaSil