2011/10/06

Cat's Great Journey



Yeni macera oyunu.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

17 yorum:

  1. peyniri aldım
    sağa gidip
    önce köpekten korkup çöpe girdi sonra kadının ayağının dibine yaklaştı
    topuğu kırıldı kadının nasıl olduysa
    köpek uzaklaştı ve ilerledi kedi

    YanıtlaSil
  2. çocuk görmeden fırçayı aldık
    peyniri durağın sağına koyunca fare geldi köpek onu kovaladı

    YanıtlaSil
  3. fırça ile no yu karaladı arabanın üstünden diğer ekrana

    YanıtlaSil
  4. oyundan ziyade sana yetişemiorum gmzcim :) maşallahh:)

    YanıtlaSil
  5. taş çark ve şemsiye aldım
    kadının ekmeğine taş attık
    kayarak indi kedi
    diğer ekrandan çark ve peynir aldık
    çarkları taktık

    YanıtlaSil
  6. ipi çarklara geçirdim

    YanıtlaSil
  7. peyniride ipe bağladık fare sayesinde ağaca çıkıp diğer tarafa geçtik bakalım

    YanıtlaSil
  8. peşin sıra geliorum canım :)

    YanıtlaSil
  9. şemsiye ile aşağı indi
    sopa ile varilleri devirip yoluna devam etti
    sonunda ulaştı sahibine
    ne kedi ama :)))

    YanıtlaSil
  10. ahahah şemsiye ile aşaıa indi süperdi :)

    YanıtlaSil
  11. hilym
    yorum göndermekte sorun yaşıyorum bu akşam nedense
    on kez yazıyorum anca gidiyor

    YanıtlaSil
  12. tilki gibiydi dönüp dolaşıp sahibi buldu :)) bir de kedilerden için nankör derler pehh :)
    teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  13. bu ne ki daha hızlıyım aslında mı diorsun hehehe :)

    YanıtlaSil
  14. leb demeden bütün çerez takımını anlıyorsun hilym :))))

    YanıtlaSil
  15. bende oyunlarda yawaşım ammaa anlamada hızlıyımdır, dermişim :)) çok ükela gördüm kendimi ahaha:))

    YanıtlaSil