2011/10/13

Carpenter's Secret



Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

19 yorum:

  1. masadaki limonlu bardağın altından pazıl
    tahta atın altından pazıl
    duvardaki resmin arkasında renkler
    köşedeki bitkinin arkasından ve oyuncak vinçtende pazıl

    YanıtlaSil
  2. renk sıralamasını yaptım rende gibi bişey aldım

    YanıtlaSil
  3. 89
    974
    817
    29
    değişik bir alet aldım

    YanıtlaSil
  4. dönen madalyonda gergedanı yaptım testere aldım

    YanıtlaSil
  5. pazılı yaptım keski aldım sanırım

    YanıtlaSil
  6. iki sivri ucu olan aletle kağnı nın tekerleğinden şifre
    şifreyi yazdım burgu aldım

    YanıtlaSil
  7. testere ile trenden burgu ile uçaktan pazıl

    YanıtlaSil
  8. rende ile bonzainin altından şekiller
    şekillerin köşe sayısını dolaba girdim sivri bir alet aldım

    YanıtlaSil
  9. sivri aletle masadaki vinçten pazıl aldım

    YanıtlaSil
  10. keski ile arabanın farının altından son pazıl
    çıktım teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. sayfada yukarı çık snow faceye gerek yok

    YanıtlaSil
  13. aaa sağol gmz ben anlamamışım o yüzden kapatmıştım

    YanıtlaSil
  14. çerçevenin arkasında bambu renkler var ye.sa.ma.kı.ma.sa. ye bi alet aldım

    YanıtlaSil
  15. teşekkürler ben de çıktım :)

    YanıtlaSil