2011/10/13

ANIMALS ESCAPE



Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. ondeki otlarin arasindan sapan gibi bisey solaki otlardan makas aldim makasla tam karsidaki mor meyveleri kestim sapanlada diger meyveleri dusurdum diger ekrana gectim..

    YanıtlaSil
  2. ( soldaki) agacin altindaki otlarin arasindan orak aldim muzlari kestim diger ekrandayim

    YanıtlaSil
  3. duvarin dibindsagdaki taslarin altindan anahtar sari otlardan makas onunla kapinin onundeki otlari kestim anahtarla actim

    YanıtlaSil
  4. yeni yerde sagdaki saksidan anahtar onunla soldaki beyaz dolabi actim cekic aldim cekicle yerdeki sandigin kilidini kirdim anahtar kapiyi actim

    YanıtlaSil
  5. sonraki ekranda beyaz tabagin arkasindan anahtar maskin altindaki dolabi actim anahtar aldim kusu kurtardim kusun kafasindaki anahtarla pencereyi actim...

    YanıtlaSil
  6. tesekkurler mehtabim :))

    YanıtlaSil