2011/10/04

Ancient Tomb 2




Yeni kaçış oyunu.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

22 yorum:

  1. aaa mezarlık :))
    duvardaki tabloya ve sayılara göre dolaba 5981 girdim parça aldım
    kutuların arkasından sivri bişiy aynı ekranda sağdaki mor sarmaşıktan tel

    YanıtlaSil
  2. sayıların olduğu ekranda sola altta kemik
    telle kapının yanındaki kuru kafadan anahtar tabutu açtyım siyah top
    çıkmam gerek hemen gelicem

    YanıtlaSil
  3. kuru kafaların gözlerine göre ok lu yeri açtım
    sol sol alt sağ

    YanıtlaSil
  4. sopa ile metali birleştirdim tırpan oldu

    YanıtlaSil
  5. tırpanla kargaları katlettim
    tüylerinin sayısı şifre dedim ama olmadı

    YanıtlaSil
  6. oldu şimdi
    yukarda kalanları saymamışım
    7358

    YanıtlaSil
  7. mavi turuncu kırmızı sarı
    mezar taşında renklerin sayısına göre dizdim top aldım siyah

    YanıtlaSil
  8. iki topuda kuru kafaların ordaki topa koydum bir parça daha aldım
    son parça kaldı

    YanıtlaSil
  9. bir fıçıda birde kilitli kutuda el çıkıyor
    tırpan ve kemiğim var
    kemiği tırpanla yontup anahtar yapmaya çalıştım olmadı

    YanıtlaSil
  10. selam.
    tabutun tam önünde yerde kapak var kemikle açılıyor.

    YanıtlaSil
  11. tabutun hizzasından kemikle yerden anahtar

    YanıtlaSil
  12. saol eat görememişim onu

    YanıtlaSil
  13. saol nina gözümden kaçmış :)))

    YanıtlaSil
  14. aaa aaaa ne ara geldiniz bitirdiniz zabbah zabbah,maşallah :) benim kendime gelmem bi saat :)

    YanıtlaSil
  15. bende cin gibiydim sabah sabah hily
    gözümün önündeki kapağı görmemişim
    söylemeseler kalacaktım içerde:)))

    YanıtlaSil
  16. herkese selam :))
    gmz ben gelene kadar bitirmişsiniz siteyi bırakmaya gelmiyor

    YanıtlaSil
  17. sağolun bende çıktım sayenizde :))

    YanıtlaSil
  18. snow son oyun açıldımı sende

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. gmz canım fırsatım olmadı pc ye girmek için yorumunu şimdi gördüm kusura bakma sabah açamadım bende şimdi açıldı

    YanıtlaSil