2011/09/12

Water Temple 4

Yeni oyun. İyi oyunlar
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

13 yorum:

  1. günaydın eskiz :))
    sağdaki kutunun altından parçabi
    sağda duvardaki sayıyı kutuya girdim (5827)top

    YanıtlaSil
  2. alttaki deniz yıldızının altından anahtar sandığı açtım kırık şişe
    duvarın üzerinde 6247 yazıyordu kasaya girdim kazma aldım

    YanıtlaSil
  3. 3. ekrana ilk ekrandaki renkleri girdim yuvarlak nesne

    YanıtlaSil
  4. Kusura bakma snow, başım kalabalık.. Az sonra katılmaya çalışacağım sana...

    YanıtlaSil
  5. heykellerdeki renkleri 2. ekranda kasanın yanındaki kutuya girdim bıçak
    topu 3. ekranda duvardaki yere koydum

    YanıtlaSil
  6. ne demek eskiz sen keyfine bak ...
    daireyle suyun geldiği yeri tıkadım bi tane daha lazım
    kırık şişe parçasını topun altına yıldızın köşesine koydum yandaki heykelden bi parça daha
    ilk ekranda kazmayla taşın yanından testere

    YanıtlaSil
  7. varilleri kazmayla kırdım altın aldım
    altını yıldızın üzerine koyunca ışık yansıma yaptı bi parça daha
    testereyle odunu kestim daire şeklinde parça aldım

    YanıtlaSil
  8. 4. ekranda soldan bıçakla meyva kaseye koydum tahta parçasını batırdım suyu tıkadım son parça
    parçaları taktım çıktım :)))

    YanıtlaSil
  9. hangi renkleri kulandiniz

    YanıtlaSil