2011/09/20

Studio 27 Escape



Yeni kaçış oyunu.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

37 yorum:

  1. selamlar bakayım biraz fazla vaktim yok ama:)

    YanıtlaSil
  2. karşıdaki dolabın gözlerinden birinden yeşil anahtar
    bir gözünde de 2 yazıyor

    YanıtlaSil
  3. ilk ekrandan bir sol yaptım çöpten pil

    YanıtlaSil
  4. hemen soldan masanın üzerinden fırça ve kalem fotokopi makinası da şifre istiyor

    YanıtlaSil
  5. boya kutusunun üzerinde 4 yazıyor
    paleti de aldım masanın sol tarafından da tuval

    YanıtlaSil
  6. masanın hemen üztündeki yeri anahtarla açtım radyo var ayar yapmamız lazım dolabın bir gözünde üç rakamı
    bir sonraki ekranda tuvali koydum paleti seçtim tuvalin yanına geldi fırçayla her rengi alabiliyorum ama çizim yapmıyor başka bir şey lazım

    YanıtlaSil
  7. aynı ekranda sağdaki rafta 10 rakamı var arkasındaki raftan da gözlük aldım

    YanıtlaSil
  8. gözlüğü seçip tüm odaya baktım parlak kareler var ama doğru yere tutunca o karelerden şifre çıkacak sanırım

    YanıtlaSil
  9. slm.
    radyonun ipucu raftaki çiçekte.
    renk karışımları yapmak gerekiyor 2,3,4 ana renkler 5,6,7,9 ara renkler
    örn: 2+3=5
    3+4=7
    2+3+4=9

    YanıtlaSil
  10. kalemle de çizeyim dedim olmadı halbuki resmim iyidir tüh:))

    YanıtlaSil
  11. selam eatezel bakayım bir anlayayım :)))

    YanıtlaSil
  12. aaa çiçeğin pembe yapraklarının yönleri değil mi ama hnagi sırayla acaba

    YanıtlaSil
  13. mavi anahtar var diğer tualin altında

    YanıtlaSil
  14. oil ve kağıt aldım ordan

    YanıtlaSil
  15. şimdi radyonun düğmelerini yukardan aşağı saat yönünde bildirerek yazıyorum
    saat 6 yönünde
    saat 1 yönünde
    saat 7 yönünde
    radyonun ekranında rakamlar çıkıyor 64 30 68
    bunu da fotokopi makinasına girip tuşuna basınca print yazısı çıktı

    YanıtlaSil
  16. makinadan çıktı aldık

    YanıtlaSil
  17. aldığımız çıktıyı tepegöze koydum diğer pili yerleştirip düğmesine bastım

    YanıtlaSil
  18. o asetadı projektöre koydumm

    YanıtlaSil
  19. sayılar çıktı

    YanıtlaSil
  20. ekrana yansıyanın üzerine gözlüğü tuttum rakamlar çıktı

    YanıtlaSil
  21. gözlük sanırım orda çıkan sayıları işaret ediyoo

    YanıtlaSil
  22. 10-4
    5-3
    2-12
    6
    7-9 sanırım

    YanıtlaSil
  23. eatezel renke karışımını ne yapacağız çıkmadan bitireyim oyunu tüh zamansız başlıyorum her oyuna birazdan yemek için kalkacağım:)

    YanıtlaSil
  24. bu sayılardan 2 kırmızı
    3 mavi
    10 beyaz
    4 sarı

    YanıtlaSil
  25. ordaki rakamlara göre dier tuvali boyamanız gerekiyor

    YanıtlaSil
  26. işte o rakamlar nereye 1 2. tuvale bir şey yapamadık daha sanırım tuvalde renk sırası kapının üzerindeki yere uygulanacak ama bilmiyorum tabi

    YanıtlaSil
  27. çekmeceden aldığımız kağıt sıralamayı gösteriyo sanırım

    YanıtlaSil
  28. 5 mor
    6 turuncu
    7 yeşil
    9 kahve
    12 pembe

    doğru yapınca palet kaybolacak. sonra gözlüğü takıp tuvale bakıp kağıttaki sıraya göre renkleri kapıya gireceksiniz

    YanıtlaSil
  29. başta kalemle tuvali çizmeniz lazım tabii

    YanıtlaSil
  30. aaaa sağol eatezel sorunu buldum şimdi en başta kalemle çizmeye çalıştım olmadı meğer tepegözden yansıdıktan sonra tuval çiziliyor

    YanıtlaSil
  31. yok saflığım üstümde bugün anlıyorum ama uygulayamıyorum. çıkmam lazım sonra bakarım

    YanıtlaSil
  32. Çook teşekkurler , sayenizde ben de bitirdim... Resim almıştım ama bağlantı sorununda bir türlü yükleyememiştim.. Nihayet az once yukledim, umarım anlatabilmişimdir resimle...
    Bir not hemen : Tepegözden ekrana yansıyan görüntüye gözlükle bakılmayacak.. Sanırım o yanıltıyor.. En sonda tepegözde çıkan renkleri soldaki şövaleye yerleştirilen tuvalde boyadıktan sonra, tuvaldeki renklere gözlükle bakılacak..Güzel oyunmuş, tekrar teşekkurler :)
    http://imageshack.us/photo/my-images/189/renkler.png/

    YanıtlaSil