2011/09/30

Sneaky Castle



Yeni kaçış oyunu.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

15 yorum:

  1. c de duvarda ip ucu n de renk sıralaması
    l de mavi taş ama kilitli

    YanıtlaSil
  2. p den kürek ve duvarda ip ucu
    t den bardak ve kolu indirdim

    YanıtlaSil
  3. r de renk sıralamasına göre tıkladım tornavida aldım

    YanıtlaSil
  4. kürekle d den top
    g de bardağa su doldurdum kuyudan
    h deki şekilli sütuna suyu döktüm top aldım

    YanıtlaSil
  5. g de mağara girişinin sağından top

    YanıtlaSil
  6. k da kapının sol üst tarafında taşın altında top

    YanıtlaSil
  7. son top ilk ekran solda duvarın dibindeymiş
    topları b deki kutuya taktım siyah anahtar aldım
    ı yı açtım kolu indirdim kutuyu açtım c deki ip ucuyla kırmızı taş aldım

    YanıtlaSil
  8. ilk ekrandaki sarı yer açılmış gümüş anahtar alıp x i açtım
    l den levye aldım ve sarı s yazdım kutuya yeşil taş aldım

    YanıtlaSil
  9. levye ile q dan sarı anahtar alıp s yi açtım

    YanıtlaSil
  10. v de kolu indirip bonus coin aldım

    YanıtlaSil
  11. şimdi l deki mavi taşı alabildim

    YanıtlaSil
  12. kırmızı mavi yeşil n deydi sanırım inmeyen kolun oraya takıyoruz taşları kolu indiriyoruz hazineyi buluyoruzz
    bitti teşekkürler

    YanıtlaSil