2011/09/16

Shooting Post



Yeni oyun. İyi eğlenceler
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

29 yorum:

  1. ilk ekrdn turuncu makinenin arkasından yerden tornawida sapı..

    YanıtlaSil
  2. bir sol ekrandaki büyük makinenin altında 4 yazan küp aldım

    YanıtlaSil
  3. iki sağ ekran yaptım..mor cihaza tıkladım demir çubuk aldım..

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. demir çubuk ile kırmızı sap birleşti:)

    YanıtlaSil
  6. sildin ama ben okudum :)

    YanıtlaSil
  7. tornavidayla pembe makinenin ön kısmındaki kapağı açtım renkler çıktı

    YanıtlaSil
  8. 2. ekrdan büyük pembe makinenin sarı kısmına tıkladım t wida seçili iken renkli düğmeler çıktı..

    YanıtlaSil
  9. turuncu makinenin widası dönüo :D

    YanıtlaSil
  10. yaaaaa:) ama bugün çok yorgunum temizlik yaptım okul açılmadan dip köşe hem de eee haliyle yorgunluktan yanlış yazmışım:)))

    YanıtlaSil
  11. eee 4 yazılı küple kaldık:)

    YanıtlaSil
  12. düğmelerin sıralaması pembe yeşil...son ikisini attım
    ipucu pembe makinede 1 yazıordu yeşildede 2

    YanıtlaSil
  13. oo baya yorulmuşsun canım benim..ellerine sağlık ;)
    pembe makinede yalandan bir iki el ateş ettim göstermelik...soldaki küçük makineden coin aldım..

    YanıtlaSil
  14. sağol hilym pembe yeşil siyah mavi ben de atarken tuttu:)

    YanıtlaSil
  15. turuncu makineye coini atıp kart aldım..

    YanıtlaSil
  16. turuncu makinenin düğmedine bastım yada oynayan widasınada tıklamış olabirim yeşil ışık yandı ikinci kartı aldım...

    YanıtlaSil
  17. yaaa:( bir de akşama yemekli misafirim vardı düşün:) ama ben game over oldum inanmıyorum hem de atari oyunun da:))))))

    YanıtlaSil
  18. sende sağol canımcım...
    2. aldığım kartı ( üzerinde l2) yeşil makinede kullandım bir oyun daha sanırım..

    YanıtlaSil
  19. üzerinde door key yazan bir kart daha aldım...

    YanıtlaSil
  20. hımmm isabet ettirmeye çalışmamak lazım karavana atınca iki kere oluyor

    YanıtlaSil
  21. aaa baştanmı başlıcaksın...ben ilk ateş ettiğimde nişan almıştım çok kısa sürmüştü o yüzden....bu yeşil makinedede aynı oyunu oynadım şimdi..

    YanıtlaSil
  22. door key yazan kartı kapının sol tarafındaki makinede kullandım open yazdı...kapı açıldı bitti..
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  23. eneeeee çıktık hilyim eline sağlık valla ben dolanırdım bugün bu odada:)kesin burayı da temizler öyle çıkardım:) gerçi temiz görünüyordu ama:)

    YanıtlaSil
  24. yarım kalan oyun hangisiydi vaktin var mı hilym bakalım mı?

    YanıtlaSil
  25. canımm telefon çaldı çok özür dilerim yeni gelebildim...o yarım kalan oyun Chicka Episode 3 sanırım....ben bakmıştım ona sessiz sessiz...sonrada kapatmıştım.. 3 boyutlu gibiydi kafam beynim dönmüştü:) başarılı bir performans sergileyemediğimi anlayınca da kapatmıştım itina ile:) o bakımdan ben müsadeni isteyim canım...koccaman öptüm..
    ii akşamlar..
    kalın sağlıcakla we hoşça..

    YanıtlaSil
  26. önemli değil canımmm ne özürü.tamam ben de bakayım bakalım ona ben de kaçarım eminim itinayla bu yorgunlukla iyi akşamlar canımmmm ben de kocamaaaaan öptüm kendine iyi bak iyi akşamlaaaaar:)

    YanıtlaSil
  27. herkese selam :)kapı açıldıktan sonra solda yere yakın bir yerde bir kart yeri daha var kapının iç sol yere yakın yerinde kullanmadığız (thanks card) teşekkür kartını oraya takıp çıktığımızda da perfect end. emeği geçen arkadaşlara teşekkürler

    YanıtlaSil