2011/09/05

Secundum



Yeni kaçış oyunu.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

13 yorum:

  1. selam canımcım...
    sanırım şimdi oynayamıcam yemeğin hazır olmasına ramak kaldı :D

    YanıtlaSil
  2. oyun icabımı öyle anlamadım oyunu yükledi..sayfa/ oyun açıldı....ama tekrardan siyah ekran oldu...twkrar başa sarıo, tekrar siyah ekran oluor...

    YanıtlaSil
  3. slm hily
    zaten oynamasanda olur
    oyun değil çizgi roman sanki
    hele ingilizce anlamayınca bir tadı da kalmıyor
    devam edecek dedi en son onu anladım

    YanıtlaSil
  4. aa sarmadı beni oyun.bozukmu anlamadım...

    YanıtlaSil
  5. bi kaç denemeden sonra başlayabildim bende hily
    çıkan seçeneklere göre ilerliyor oyun
    oyun başlasın diye çok çok tıklarsan ekran kararıyor :)))

    YanıtlaSil
  6. oyunun başında sağdaki yıldız şekline tıkladım yazı çıktı bir sürü...sonra siyah ekran...siyah ekrandan kurtulmak için sağ tuş yapıp ileri dedim...play çıktı..tekrar başladım..bu seferde contiune yazısına tıkladım...ama siyah ekran çıkıor habire..wazgeçtim ben...

    YanıtlaSil
  7. bitirdim soruları cevaplayarak ama to be continued dedi:S

    YanıtlaSil
  8. selam MysticQueen, rastgele bende tıkladım to be continued dedi en sonunda ama hiçbirşey anlamadım tabi :)

    YanıtlaSil
  9. ya genelde kaçmak yerine mücadele etme temalı bir hikayeydi. secenekler genelde kal mücadele et, kaç.kendini kurtar, ekibini kurtar filan şeklinde ilerliyor. ama hatalı seçim yaparsan da başa dönüyor zaten. buldugum en iyi silahları almaya ve alienları uzaktan vurmaya çalıştım mümkün oldukça

    YanıtlaSil