2011/09/06

Poopo Escape 1



Yeni oyun. İyi oyunlar

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. ben bir parça uğraştım onun için yazayım da benim gibi uğraşanlar olmasın:)

    YanıtlaSil
  2. tabi elektrikler gitti tabi o kadar yazdığım da:) neyse bir kazaya daha kurban gitmeden yazayım hemen:)

    YanıtlaSil
  3. yatağın altından kırmızı anahtar aldım onunla masanın çekmecesini açtım ordan aldığım kağıtta oklar vardı onların yönlerine göre yatağın yanındaki yere NEEWS yazdım
    yani kuzey-doğu-doğu-batı-güney

    YanıtlaSil
  4. tamir anahtarı aldım onunla çerçeveyi açtım kapının yanındaki şifre yerinin ipucu ona göre sağ sağ sol sağ sol bi kağıt daha aldım

    YanıtlaSil
  5. masanın yanındaki yerin şifresi duvardaki saaatlere de bakıyoruz akrep ve yelkovanın denk geldiği sayıları topluyoruz elimizdeki kağıda göre beşgenin saatteki görünene ekleme yapıyoruz 9674 olması lazım çünkü diğerlerinden emin olduğum için önce yazdım ikinci rakamı denerken açıldı anahtar alıp çıkıyoruz

    YanıtlaSil