2011/09/19

The Piano Room Escape


Yeni kaçış oyunu. Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

35 yorum:

  1. hangisini oynasam acaba bilemedim :))

    YanıtlaSil
  2. yerdeki topun arkasından puzzle parçası..
    soldaki gece lambasının ışığını yaktım 2. parça..
    yerdeki çantanın içinden 3. parça we beyaz bir item..
    soldaki sehbanın üstündeki bardağın arkasından 4. parça..

    YanıtlaSil
  3. piyanonun arkasından yerden tornawida..
    piyanoya yaklaştım rastege tuşlarına tıkladım...çıkan sese sanırım o da dayanamadı puzzle parçası fırladı :) 5. parçayıda aldım..

    YanıtlaSil
  4. pc masasının üstünden mawi anahtar..
    pc nin kasasının düğmesinin ordan 2. beyaz item..
    çekmecelerden çakı, saat we party paper yazan itemler aldım..

    YanıtlaSil
  5. hiiiiiilyyyymmmmm kolay gelsin canımmm:)

    YanıtlaSil
  6. selammmmm kolay gelsin :)))) hillyim ayicigi kestim puzzle parcasi aldim :))

    YanıtlaSil
  7. mavi anahtarla lambaya asılı kuşu hareket ettirince bir puzel düştü yerde yok ama karşıdaki vazonun içinden çıktı acaba o düşen mi bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
  8. karşıdaki ayıcığıa yaklaştım çakı ile kestim 6. parça..
    duwardaki tablonun şifresini pc deki sayıları baz alarak yaptım ama işlem hatası yapıorum sanırım bir şey olmadı..yukardan aşaıya 450..540..360..540..denedim olmadı..

    YanıtlaSil
  9. mavi anahtari avizedeki kusa taktim ...

    YanıtlaSil
  10. selam canlarım hoşgeldinizzz :)

    YanıtlaSil
  11. ufuğummmm canımın içi hg:))
    maket bıçağıyla ayıcıktan da bir tane yazmışmıydın görmedim hilym

    YanıtlaSil
  12. beyaz sekilleri o tabloya yerlestir hilly..

    YanıtlaSil
  13. kuştan düşen parça direk item yerine geldi...wazodaki başka parça idi sanırım..

    YanıtlaSil
  14. hb canımcım çekemcelrden birinden aldığımız kol saatini tornavidayla açtım bir item aldım

    YanıtlaSil
  15. beyaz şekiller yerleşmior tabloya

    YanıtlaSil
  16. party paper yazan nesneden (konfetiymiş) bir parça daha kaç oldu saymadım

    YanıtlaSil
  17. o kadar denemiştim olmamıştı sağol canımcım..bir beyaz parça eksik

    YanıtlaSil
  18. puzlle parçalarını bbirleştirdim bir parça da o eksik...ama anlaşılabilior

    YanıtlaSil
  19. party paper yazan item about olmuor nasıl aldın dilacım

    YanıtlaSil
  20. puzel 9 parça olunca birleştirdim çekmecenin şifresi çıktı
    oklara göre takip edince
    kare yuvarlak üçgen dikdörtgen

    YanıtlaSil
  21. canım mausla tut ekranın ortasına doğru o kendi patlıyo
    çekemceden son parça

    YanıtlaSil
  22. tamam canım aldım geniş ekranda iken paper party yazan itemi ortaya attım yere parça düştüm aldım..

    YanıtlaSil
  23. dilam ciktim sagolun kizlar :)))

    YanıtlaSil
  24. kare yuvarlak üçgen dikdörtgen ama diktörtgen bir şekil yok...
    kare daire üçgen kare yapıncada açılmıor çekmece

    YanıtlaSil
  25. benim 4. beyaz parçam eksik...270 dereceli kağıt eksik..

    YanıtlaSil
  26. son 270 derecelik parçayı da karşıdaki panele yerleştiriyoruz verilen işlemlere göre
    yukardan aşağı:
    450
    540
    360
    540
    anahtar aldım

    YanıtlaSil
  27. tamam aldım çekmeceden :)

    YanıtlaSil
  28. canım son puzelı da birleştirdin mi
    çekmecede deneme yap bakalım otomatik açılıyor çekmece
    ufuğum ben de çıktım sen de sağol canım:)
    aldığımız anahtarla tavşanları kurtarıyoruz ordan da bir anahtar laıp kapıya takıp çıkıyoruz

    YanıtlaSil
  29. bitirdim teşekkürler:)
    eatezelcim sende oynamışsın çok sessiz gördüm seni..:)

    YanıtlaSil
  30. hilyim sana da teşekkürler canım:))

    YanıtlaSil
  31. 46. sırada idim..2. yi oynadım 5. oldum.. :)

    YanıtlaSil
  32. hilycim ben oyunu oynadığımda yorum yazacak yer yoktu:)
    ne eg de nede burda oyun yayınlanmamıştı. 123bee de pazartesileri ve perşembeleri yeni oyun yayınlandığı için takip ediyorum. o yüzden hiç bi yerde yokken direk sitesinden oynadım ben :)

    YanıtlaSil
  33. Seslensemde duymazdın diosun yani:))
    hepimizden önce oynamak haaa:))

    YanıtlaSil