2011/09/09

Mysteries Truck



Yeni oyun. Bol şanslar

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

107 yorum:

  1. oyun sayfası açılıor ama playa tıklayınca yükleme başa sarıor açmıor oyunu

    YanıtlaSil
  2. çöpün yanından ve içinden mor taş, pudra ve kart

    YanıtlaSil
  3. tekrardan selam Barış, ben diğer oyunu bitiremedim

    YanıtlaSil
  4. çekmecelerden 1 kağıt ve metal

    YanıtlaSil
  5. hadi bitirde gel hily yeni açtım bende zaten :)
    metal plakatı en sondaki makinaya koydum

    YanıtlaSil
  6. sağ taraftaki çekmecelerden fener

    YanıtlaSil
  7. ki ben bu oyunuda açamadım o bakımdan gelemiorum :)

    YanıtlaSil
  8. oyun ilk açıldığında kırmızı ekranda Game2 yazan yerde playa bastım
    sonra yüklemeye başladı
    sonra oyun reklamı çıktı hemen altındaki playa bastım ve açıldı

    YanıtlaSil
  9. cekmecelerin en altından el feneri, kare gibi olan dolaptan

    YanıtlaSil
  10. hily bitirdinmi
    açabildinmi bu oyunu

    YanıtlaSil
  11. 11 tane mor parca oldu elimde, deney tüpü filan

    YanıtlaSil
  12. 2.ekrandan yeşil deney tüpü ve posterin altından bıçak

    YanıtlaSil
  13. metali köşedeki makinanın yan tarafına koydum

    YanıtlaSil
  14. kagıtta aynı makinen ön tarafına yerleşti

    YanıtlaSil
  15. yeşil tüp el feneri gibi seyin icine yerleşti

    YanıtlaSil
  16. 6 item 11 mor taş var bendede mystic
    soldaki dolapta karttaki amblemden olan bir yer var şifre sanırım
    metali koyduğumuz makinadada anahtar deliği ve 2 buton olan yer var

    YanıtlaSil
  17. o oyun bitti sayenizde :)
    bu oyun da açılırsa başlayacağım :)

    YanıtlaSil
  18. eskiden vardı böle dolaplar, bişi koyup bi kac kere farklı kombinasyonlarla acıp kapıyor başka bir şey alıyorduk.. öyle bir oyun mu acaba

    YanıtlaSil
  19. bıcakla köşedeki kabloları kestim

    YanıtlaSil
  20. üzerinde X olan çekmecelerde x olanları açınca en alttakide açıldı sarı toz aldım

    YanıtlaSil
  21. pudra, deney tüpünün oldugu sey, kart ve kablolar kaldı elimde

    YanıtlaSil
  22. o olandanda telefon aldım

    YanıtlaSil
  23. sarı toz yeşille birleşip mor oldu

    YanıtlaSil
  24. anahtarı aldınız deilmi ben dolaptan aldım o makinede kullandım anahtarı..

    YanıtlaSil
  25. makinede x işareti war tıkayınca taş aldım...penceredede wardı..13 taşım war benim...

    YanıtlaSil
  26. anahtarı dolabın çekmecesinden aldım...

    YanıtlaSil
  27. kare dolaptan en alt soldaki kücük cekmecedenmor bi taş daha aldım 12 oldu bende

    YanıtlaSil
  28. x leri açtım ama sarı tozu alamadım ben açılmıor alt çekmece

    YanıtlaSil
  29. anahtar kare dolabın 11.cekmecesinde 3ün 3ü yani

    YanıtlaSil
  30. 5 cekmeceden siyah toz aldım aynı dolap

    YanıtlaSil
  31. kare dolapta sol üst 2. çekmeceden siyah toz

    YanıtlaSil
  32. 4. cekmece gene mor taş 13 oldu

    YanıtlaSil
  33. nasolsa bos die tıklamamıstım hic bunalra:(

    YanıtlaSil
  34. sağ üst çekmeceden mor taş

    YanıtlaSil
  35. dolapları tek tek açın bir şey yok yazısını görüp garantileip sonra diğer çekmeceleri denein

    YanıtlaSil
  36. bende tıklamamıştım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  37. siyah tozda attım icine ama bişi olmadı.

    YanıtlaSil
  38. 14 taş oldu anahtarlı yerden alınanla birlikte

    YanıtlaSil
  39. pil yapmaya çalıştığımzıı düşünüodum ama yanıldım sanırım

    YanıtlaSil
  40. arkadaşlar metal plakayı koyamaıdm ben birde şu kesilecek kablolar nerde :D

    YanıtlaSil
  41. noldu bilmiorum ama artık telefon calısıyor

    YanıtlaSil
  42. tamam kabloyu aldım :D

    YanıtlaSil
  43. su poster varya dolapta, pil oymuş
    telefon onun üstündeyken acılıyor

    YanıtlaSil
  44. 2.ekranda panoda - + kutup var
    B S B B S S olarakta renk var
    makinadaki kırmızı yeşil düğmeye uyarladım makina çalıştı plakayı kesti anahtar aldım

    YanıtlaSil
  45. ahaha tamamen uydurmjuşum, tele zaten rakamlar giriliyormuş :)

    YanıtlaSil
  46. 189498 denedim tlfna karttaki sayıları ters girip ama bir şey olmadı...
    şimdi düzden denicem...:)
    şu metali koyamadım ben makinenin sağına soluna..
    ayrıca makinede anahtarı kullanıp yeşil düğmesine tıklayınca kırmızı lazer çıktı makinede...

    YanıtlaSil
  47. sanırım beyaz olarak kırmızıyı kullandım

    dolabı açtım içinde telefonun bağlandığı bir makina var bombamı acaba

    YanıtlaSil
  48. plakayı o carpılı yerin en üstüne koyucan hily

    YanıtlaSil
  49. o lazer cıkınca sagdaki uzun düğmeye bas, anahtar yapıyor makine

    YanıtlaSil
  50. hily laserin olduğu kısma sürükle metali

    YanıtlaSil
  51. laser çalıştığı için konulmuormuş...kırmızı düğme ile kapatıp koyup tekrar açtım...teşekkürler

    YanıtlaSil
  52. işaretli dolapta 9.cekmeceden de mor taş cıktı. 15 oldu

    YanıtlaSil
  53. şu yerdeki çizgiyle ilgili bişi yapabilen oldu mu.

    YanıtlaSil
  54. çok olmassam bikaç sorum war...
    telefona bişi yapabildinizmi
    bomba nerde..
    benim laser anahtar yapmadı:)
    elimdeki itemler kablo..kart...deney tüpü..telefon..beyaz pet şişe..we 15 taş..

    YanıtlaSil
  55. hily, telefona birşey yapamadım
    makinaya metali ve anahtar şeması yazan kağıdı koy
    sonra anahtarlı bölümü tıkla, YKYYKK olarak butonlara tıklayıp yanındaki düğmeyi indir
    laser çalışıp anahtar yapacak

    YanıtlaSil
  56. bombaya baglı telefonu aldım. tıklarken kabloyu cektim sanırım

    YanıtlaSil
  57. sanırım kağıdı koymadın makinaya hily

    YanıtlaSil
  58. sağol mystic 1 mor taş daha aldım 16 oldu

    YanıtlaSil
  59. heh iki işe yaramaz telefon kablo tüp ve kartla kalakaldım

    YanıtlaSil
  60. soldaki dolaptaki ambleme pudrayı döktüm parmak izi çıktı tıkladım 1 mor taş daha aldım

    YanıtlaSil
  61. dolap açıldı içindende mor taş, bir toz daha, ve fener dediğimiz şeyin kapağını aldım şimdi birleştireceğim

    YanıtlaSil
  62. aaa valaa güç kaynagı oldu, tlei sarj etcez sanırım. dogru tahmin etmişim:D

    YanıtlaSil
  63. bomba yapmısız bombayı kapıya koydum. geri kaçtım. diger telle arayıp patlatıcam heralde

    YanıtlaSil
  64. tüm kabloları telefonu bağlayıp kapıya taktım
    şimdi doğru tel.nosunu bulup patlatacağız sanırım

    YanıtlaSil
  65. 189489 bence numara ama çalışmıyor hiç bi şekilde

    YanıtlaSil
  66. bu fener dediğim itemin kapağını filan taktım ama hala about oluor eksik bir şey mi war acep

    YanıtlaSil
  67. tüm noları farklı şekilde deniyorum biri tutar heralde

    YanıtlaSil
  68. hily bombanın ordan aldığın telefonu da tak sonra kabloları bağla

    YanıtlaSil
  69. 189468 oldu patladı kapı

    YanıtlaSil
  70. tamam oldu illa yazmam lazım

    YanıtlaSil
  71. en son posterdeki - + kutupa göre BSBBSS olarak ayarladım bitti
    teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  72. benim sayı olmadı 6 ları 9 denedim 9 ları 6 olmadı

    YanıtlaSil
  73. 189468 olduğuna eminmisin Barış

    YanıtlaSil
  74. anlamadım ama, şifreyi girip cıkayım bari:)

    YanıtlaSil
  75. dogru hilal patladı kapı ama sifremsi bir şey daha var

    YanıtlaSil
  76. 186468 tersten yazılışı 9 ları 6 denedim olmadı birini 9 diğerini 6 deniorum tık yok...bomba patlamıo benim

    YanıtlaSil
  77. hily bende 189 468 tıklayınca patlamıştı

    YanıtlaSil
  78. patladı yaaa şükürrr

    YanıtlaSil
  79. yeniden basladım bu sefer 19 mor sey oldu ve 1438le bitirdim:d

    YanıtlaSil
  80. nükleer simgesinin ortasından da alınıyormuş bir tane mor taş

    YanıtlaSil
  81. benimde 19 taş ile bitti..
    çok teşekkürler ( biraz hızını kestim ama :)

    YanıtlaSil
  82. benim son şifre;
    siyah siyah beyaz beyaz siyah we beyazdı

    YanıtlaSil
  83. sanırım 20 taştan oluşan bir oyundu

    YanıtlaSil
  84. olur mu öyle şey:)) benim şifre de öyleydi.. bitirmesemiydik ne:S yeni oun yok:)

    YanıtlaSil
  85. hiç oynamamış gibi baştanmı başlasam acaba :D
    hedefim 20 taş olur :))

    YanıtlaSil
  86. BSBBSS dedi ya Barış bende farklı sandım şifreler

    YanıtlaSil
  87. 100. yorumu kaçıramam :)

    YanıtlaSil
  88. yok o posterdeki ama + uc - uc muhabbeti var ya o yuzden tersten girmiş oluyoruz o şifreyi. onu demek istedi sanırım.

    :)) bende denedim öyle ama bulamadım maalesef:D

    YanıtlaSil
  89. ben direk posterdekini yazdım kutuplara göre ayarladım ama mystic in dediği gibi

    YanıtlaSil
  90. benim bugün kafam accık basmıor onu anladım...doğrudur canım..ben nedemek istediğini bile anlamamış direk BSBBSS denemiştim olmamıştı :))

    YanıtlaSil
  91. yeni oyun gelse de bombadan sonra onu patlatsak ne eyi olurdu deilmi :))

    YanıtlaSil
  92. yeni bişi cıkana kadar eski dastuyu oyunlarını oyniim bari ben. tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  93. ben teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  94. yeni oyunnn aydi gelinn

    YanıtlaSil