2011/09/10

Musketeer Path 2



Yeni macera oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

8 yorum:

  1. tesekkurler.karpuzun ustunden bıcak aldım perdenın ıpıne tıkladım perdeyı kapattı.adama tıladım bıcagı adama fırlattı adam ındı

    YanıtlaSil
  2. saga bastım dıger odaya gectı

    YanıtlaSil
  3. peynırı aldım kadına tıkladım peynırı kadının ayagına attı varıle tıkladım ıttı adam yuvarlandı.soldakı ıpe bastım kadını kurtardı.ekranın sagına bastım dıger odaya gectı

    YanıtlaSil
  4. en sagdakı koyu yesıl elmayı aldım bırıncı behere tıkladım ıcıne koydu.potakalı ıkıncıye,kırazı da 3. ye koydum.adam geldı patladı dıger odaya gectım

    YanıtlaSil
  5. samdana tıkladım kıza tıkladım gecıp gıtmeden hepsıne basmak gerekıyor acele olmak lazım

    YanıtlaSil
  6. oyuna en bastan basladım mor ıcecege de bastım gecerken oyun durdu.adam gecmıyor artık

    YanıtlaSil
  7. kapattım artık sonunu goremedım

    YanıtlaSil
  8. Yuppi emeğine sağlık, uğraştın

    YanıtlaSil