2011/09/12

Laundry Room Escape


Yeni Kaçış oyunu. Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

16 yorum:

  1. Yarım kalabilir ama başladım yine de.. İlk ekrandaki sepetin içinden bardak aldım..

    YanıtlaSil
  2. Dolaptaki renkli şişelere yaklaşılıyor ve çamaşır makinesinin düğmeleri renk bekliyor...

    YanıtlaSil
  3. Sağdaki ekranda çöpün içinden bir item aldım.. Yine aynı ekranda bidenin içinde bişey var ama alınmıyor henuz..

    YanıtlaSil
  4. Ütülenmiş kıyafetlerin altından rafların altından ve havluların yanından da bir item aldım

    YanıtlaSil
  5. Lavabodan bardağa su doldurdum ama bideye dökemedim.

    YanıtlaSil
  6. ayakkabı ve havluların oldugu ekranda yerde bir renk şifresi var, sampuan şişelerine gore yapılacak sanırım

    YanıtlaSil
  7. Yerdeki renk şifresi soldaki ayakkabıdan one doğru ikinci fayansın altında... Şampuan şişelerine gore
    YSiMoS
    MSYP ile eldiven aldım galiba

    YanıtlaSil
  8. O aldığım üçgen dortgen vs seklindeki itemleri kapının uzerine taktım ama başka bişey yapamadım henuz... Bidedekini alamadım hala..

    YanıtlaSil
  9. Eldivenla saate tıkladım, saat değişti

    YanıtlaSil
  10. Ayyy gözümün önündeki çiçeği görmemişim, bu kadar mı olur? suyu çiçeğe döktüm :)

    YanıtlaSil
  11. Çiçekteki renk şifresi ile çamaşır makinesinden ip aldım.

    YanıtlaSil
  12. Saat 11.35 değil, 12.35 miş... Kanca aldım.. İple kancayı birleştirdim.. Bidenin içinden anahtarı alıp, çıktım...
    Bayağıdır oyunlara bakamıyorum ya, paslanmışım sanırım.. Bu kadar basit bir oyunda gözümün önündekini göremedim :(

    YanıtlaSil
  13. Eskizim şekerim, bu kadar oyunu bir arada we anda görünce gözlerin kamaşmıştır ondan görememişsindir :)))

    YanıtlaSil
  14. sen zaten cok salaksin

    YanıtlaSil