2011/09/26

Late for Work



Yeni puzzle oyunu.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

16 yorum:

  1. kitapların arasından anahtar saatin yanından kart ve kitapların sağ altından çanta alıp geçtim sağ ekrana

    YanıtlaSil
  2. fişi takıp düğmeye basınca duş aldı çekmeceden anahtar alıp dolabı açtık giydirdik adamı
    bu kadar ağır kanlı adam görmedim

    YanıtlaSil
  3. arabada benzin yok motosikletliye otostop çektik bakalım gidiyoruz

    YanıtlaSil
  4. çok yawaş hakkat ya,arabaya geldim ama benzini yok sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. yerden muz kabuğu alıp yere koydu çocuğun patenlerini aldı bak bak
    motosikletin ön tekerine takıp gitti metroya kadar bilet aldık

    YanıtlaSil
  6. muz kabuğu aldım :) geldiğimz yerden çöpün yanından yerden

    YanıtlaSil
  7. biletin üstündeki numaraya bak ta yanlış trene binme hily :)))

    YanıtlaSil
  8. aaa trene bindim yanlış yaptım sanırım...

    YanıtlaSil
  9. metro çıkışında yerden taş alıp saksıya attı aldı şemsiyeyi

    YanıtlaSil
  10. hehe tekrar baştan başlıcam sandım neyseki :) başa sarmıormuş :)

    YanıtlaSil
  11. trafik lambasının kopuk tellerini bağlayıp kırmızı yaktık geçtik karşıya

    YanıtlaSil
  12. kapıya kartı okutup kartın üstündeki şifreyi girdik
    içeri girince çantasınıda eline verdik beyefendinin
    bitti

    YanıtlaSil
  13. ewet bitti:)
    teşekkürler canımcım

    YanıtlaSil
  14. hily diğer oyuna gel
    yardıma ihtiyacım var
    Escape from the Room with Treasure Boxes

    YanıtlaSil