2011/09/24

Lady Kitty Escape



Yeni oyun.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

12 yorum:

  1. ..karşıdaki aynadan taş aldım..duwardaki yeşil dolaplardan soldakinin ortasına koydum..renkli ciwciwler çıktı..
    ..ciwciwlerin renmk sıralaması ( dolabın üstündeki şemsiye wari lambanın renkleri ; kırmızı..mawi..sarı..yeşil..mor..turuncu..09 sayısı çıktı..
    ..karşıdaki dolabın sol büyük cekmecesenin ortasından taş aldım..
    ..duwardaki sağ taraftaki yeşilyeşil dolaplardan sağdakinin ortasına koydum..farecikler çıktı..
    ..masanın üstündeki tablonun üstündeki kırmızı şekillerin büyüklük sırasına göre fareleri dizdim....şöğleki;
    farelerin en küçüğüne 1 diyecek olursak farelerin sıralanışı 436215...19 yazan bir kağıt çıktı..
    ..duwardaki yere;
    09
    19
    yapınca anahtar aldım..
    ..dolabın en alt çekmecesini açtım anahtar ile..tasma aldım...
    ..tasmayı about yaptım sarı demir kısmını aldım..
    ..koltuktaki kediye takıp anahtar alıp kapıdan çıktım...

    YanıtlaSil
  2. sanki simdi biz oynamadik ta sende bize söylüyorsun salak

    YanıtlaSil
  3. yukarıdaki adsız değilim,ama ne gereği olmuş ta bu yorumu yapmış anlamadım,biz adsızlar adına hily den özür diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Güne güsel başlamış olduğumu düşünürken sanırım yanılmışım...Kim ne yazmış okumadım görmedim Adsız..Ama başka bir adsızsın can sıkıcı şeyler yazdığı ortada ki, sende zan altında kalmama adı altında, onun adına benden özür dileme inceliğini gösterecek kadar ince düşünen,empati kurabilen biri olmalısın...Bunun için teşekkür ederim...
    Diğer adsızın okumadığım yorum ya da yorumlarına gelince ya da sırf ortaya saçma sapan laflar atıp, hakarete waran cümleler kurabilen saygısız tüm ard we kötü niyetli insanlar benden uzak Allah'a gani gani yakın olsun...
    Kötü söz sahibinindir..Onun kişiliğinin yansımasıdır diorum
    ...Allah ıslah etsin....

    YanıtlaSil
  5. Canım hilyim kötü bir yorum değildi.İstersen veririm. Adsız yorumlara kapatabilirim, herkes ismiyle yorum yapsın. bazı arkadaşlar girişte zorlanıyorlar diye açmıştım.

    YanıtlaSil
  6. Mehtabım canım, okumadığım için kötümü iyi mi bilemedim başka bir arkadaşın bir özür dilemesinden hareketle yazılanların çok da iyi şeyler olduğunu düşünmedim..Bu, bu hafta karşılaştığım ikinci tip waka...
    Çözüm ; Siteye giriş yapamayan arkadaşlar için adsızlara açık olması gereektiği ama bu çözümde da başka bir sorunu doğuruo, beraberinde getirio...Daha başka bir çözüm yolu bulma arayışı içerisindeim...Bulurum yada bulamam...Bulduğum da olur ya olmaz..Bilemiorum...

    YanıtlaSil
  7. özet olarak söylemek gerekirse,çoğu oyunu kopyasız çözemedim,zaten o kadar iyi olsam bu siteye girmem,arkadaşın yorumu için sadece gereksiz diyorum...siteniz yeterince seviyeli niye öyle yazmış anlamadım.

    YanıtlaSil
  8. adsız olarak girmek zorunda olan e mailini ve diğer bilgilerini paylaşamayan eminim bir çok insan var,siz bilirsiniz yine de,

    YanıtlaSil
  9. bu arada sanırım bu sitenin yaramaz kızı hily! tescillenmeli

    YanıtlaSil
  10. Yorumları adsız yorumlara kapattım. Site seviyeli olduğu kadar da huzurlu olunmalı.
    Hily, çözüm yolu şu an budur.Başka çözüm yolu yok zaten.Yorumu vereyim tekrar.
    Adsız olarak yorum yapılmayacak artık

    YanıtlaSil
  11. Bu yukarıda iki adsızın aynı kişi olduğunu düşünüyorum bu arada.yorumun altına yazan kişinin.

    YanıtlaSil