2011/09/17

Hood Episode 1



Yeni macera oyunu.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

48 yorum:

  1. Güzel oyuna benziyor.. Ama pek bir minik...
    Livella, sen bu oyunu seversin eminim...
    Soğan ya da sarımsak gibi bişey, bıçak ve çekiç aldım şimdilik.. Karşılaştığım kişilerle konusuyorum, yalnız günlükler var ingilizce oldugu için pek bişey anlayamadım

    YanıtlaSil
  2. merhaba eskizim:)sonunda yakaladım:

    YanıtlaSil
  3. hayeeeeee :))) nerelerdesin sen :)))
    bu arada yatagın altında bir ölü cırcırböceği var..

    YanıtlaSil
  4. :)
    oyun açılmadı dahaaa:(

    YanıtlaSil
  5. Galiba kuyulu evin ordaki çalılardan yaprak gibi bişey aldım..

    YanıtlaSil
  6. haye ya benim de başlarken oyle oldu yenile, sonra hemen açılıyor

    YanıtlaSil
  7. şimdi soldaki ilk odada bir yaşlı var, onunla konusuyorum..

    YanıtlaSil
  8. Yaşlı adamla konusunca o yaprak gibi şey, kırmızı oldu

    YanıtlaSil
  9. 3 itemim var bir tek çekici tanıdın:)

    YanıtlaSil
  10. sağdan ikinci odadaki adam gitmiş bu arada.. kauyulu evin ust katındaki yatagın altındaki ölü böceği de aldım şimdi.. az once alamamıştım

    YanıtlaSil
  11. hahahaha haye, bıçak ve diğeri de ben soğan sarımsak demiştim ama sanırım gözleri agzı oyulmuş balkabağı olabilir mi? :))))

    YanıtlaSil
  12. dükkandaki adam kuyunun arkasına gitmiş.adamla konusunca kuyunun hemen solundan mantar aldım.. büyü mü yapacağız ki haye :))) ölü böcek, balkabağı, mantar falan :))))

    YanıtlaSil
  13. sanırım bende bıçak olmadığından yaprak alamıyorum:(

    YanıtlaSil
  14. sağdaki ilk kapıdan kadının arkasından sanırım tonik aldım

    YanıtlaSil
  15. haye sendekiler ne acaba? ben ilk bıçak, çekiç ve balkabağı almıştım..

    YanıtlaSil
  16. balkabağı.çekiç ve mum galiba.

    YanıtlaSil
  17. hmmm.. bende de mum yok o zaman.. Dur bakayım bir daha açayım ben..Benim 7 itemim var biri kırmızı.. diğerleri yeşil...

    YanıtlaSil
  18. mum kuyu olan ekrandaki evde şöminenin üstünde sağda.

    YanıtlaSil
  19. Balkabağı kızın oldugu evin verandasında kapının önünden, yaprak dediğim mummuş, şöminenin sol üstünden,çekiç, üst kattaki masanın çekmecesinden.. bıçağı bulamadım :) tekrar bakıyorum...

    YanıtlaSil
  20. bıçak sarımsakların oldugu dukkanda yerdeki kutunun içinde

    YanıtlaSil
  21. ben o kutuyu açamadım ama çok denedim:(

    YanıtlaSil
  22. yalnız bu sefer yaşlı adamla konustum ama mum kırmızı olmadı :( neyi nasıl yaptığımı tam bilemiyorum ki..

    YanıtlaSil
  23. kutuyu açma haye, üstüne tıklayınca itemlerinin arasına katılıyor

    YanıtlaSil
  24. oh be sonunda aldım:)
    teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  25. valla mumların biri kırmızılı, biri yeşilli iki oyunum da açık... ama yeni bişey bulamadım.. sanırım itemleri kullanmak lazım

    YanıtlaSil
  26. bu oyun beni sevmedi:(bıçak aldım ama yaşlı adam yok,kadın yok.......

    YanıtlaSil
  27. bu arada yuvarlak bişey daha almışım.. nerden olduguna bir bakayım diğer oyunda

    YanıtlaSil
  28. haye tüm konusma sıklarını sec... yani hepsini dene.. başka turlu olmaz.. sırasıyla git.

    YanıtlaSil
  29. kızın oldugu evin merdivenlarinin hemen solundan almışım o yuvarlak itemi.. bıçak seciliydi etkili olur mu bilmiyorum

    YanıtlaSil
  30. tekrar soğancıya döndüm, kimyagermiş galiba bu... ondan da tuzluk aldım sanırım

    YanıtlaSil
  31. tuzluk alırken elimdeki 4 itemi de vermişim sanırım ona...

    YanıtlaSil
  32. tuzluğu kuyunun arkasındaki adama verdim, konusurken

    YanıtlaSil
  33. kızın evinin yanından yeni bir yol açılmış, ormana dogru

    YanıtlaSil
  34. ing.bilmemek çok kötü.
    sana kolay gelsin.
    karnım acıtı,oyuna sonra bakarım:)

    YanıtlaSil
  35. Annecim :((( ağaçtaki çivileri çekiçle çaktım, bir yaratık çıktı :((
    hayeeee nerdesin?

    YanıtlaSil
  36. EEee devam edecek dedi... Anlamadım ben :(

    YanıtlaSil
  37. Tamam haye, afiyet olsun sana..
    yuppi hosgeldin.. bitti sanırım ama tam anlayamadım ben

    YanıtlaSil
  38. o yenı yola ılerleyemedım ben

    YanıtlaSil
  39. yuppi sanırım benim yaprak dediğim mumun kullanılmış olması gerekiyor.. Ben ikinci oyunumda nasıl yaptıgımı bulamadım o işi.. tekrar bakayım...

    YanıtlaSil
  40. tamam yuppi buldum :))) Once bıçakla kabağa kaş, göz yapıp oyuyorsun, sonra mumu kabağa yerleştiriyorsun

    YanıtlaSil
  41. bende kabak cekıc bıcak mum kullanımda hala

    YanıtlaSil
  42. çünkü oyunun sonunda adam o kabakla bişeyler yapıyordu yaratığa ...

    YanıtlaSil
  43. tamam yuppi, sanırım o şekilde bitiyor.. Ama biterken, çekiç, bıçak ve kabak hala aktifti bende... sanırım bir sonraki oyun için gerekecek, onlar :)

    YanıtlaSil
  44. yaratıga bısey oldu ekranda kurt adam suratı var bende

    YanıtlaSil
  45. yuppi sağ üstte bir yerde ok olacak onunla ilerle

    YanıtlaSil