2011/09/16

Game Game Room Escape



Yeni kaçış oyunu.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

36 yorum:

  1. tek duran koltuktan kırmızı top...
    iki koltuğun olduğu ekrdan soldaki koltuğun arkasından mawi top..
    iki koltuğun ortasındaki masaya yaklaşınca beyaz top..

    YanıtlaSil
  2. bu odada duwarda abcd yazısı...ilk odadaki soldaki oyun masasının şifresini abcd yapınca sarı we yeşil top..

    YanıtlaSil
  3. topların hepsini bilardo masasının üstündeki renklere göre yerleştirdim..
    bilardo masasının altında ıstaka...
    ıstaka ile toplara wurdum toplar dağıldı..

    YanıtlaSil
  4. oyun masalarının olduğu odada yeşil makinenin sağındaki gri yere yaklaştım bıçak aldım..
    en sağ odaya geçtip halının bi yerine yaklaştım halıda çizik wardı bıçakla kesip kumanda aldım..

    YanıtlaSil
  5. kumanda ile tw yi açtım renkler çıktı ipucu sanırım...
    kimse yokmu yahu ??

    YanıtlaSil
  6. selam hilym kolay gelsin bitti mi geleyim mi:)))

    YanıtlaSil
  7. tw deki renkleri ilk odadaki sarı makinede uyguladım;
    yukardan aşşaıa soldaki renkler sarı kırmızı yeşil..
    yukardan aşşaıa sağdaki renkler yeşil kırmızı sarı..
    mawi p.
    pembe u.
    beyaz s.
    kahwerengi h.

    YanıtlaSil
  8. gelin gelin bitmedi....yeni başladım sayılır:)

    YanıtlaSil
  9. selam minnci hiliiiiiiym dalmışsın hayatım:)

    YanıtlaSil
  10. ortanca odadaki makineye push un renklerini girdim beyaz top aldım..

    YanıtlaSil
  11. bakamadım doğru düzgün oyunlara bu hafta, acısını çıkarıordum dilam :))

    YanıtlaSil
  12. bilardo masasındaki topun renklerini yuvarlak renk yerine girdim masa tenis topu aldım

    YanıtlaSil
  13. son ekranda sehpanın sağında da renk şifresi var

    YanıtlaSil
  14. en sağdaki odada sehpaya tıklayınca hem renk şifresi war hemde sayı şifresi war duwarda..iki şifre bir arada :D daha birini bulamadım :D

    YanıtlaSil
  15. olsun bitanem oyna tabi ki:) ben de bu hafta en sevdiğim serileri kaçırdım

    YanıtlaSil
  16. ewet dila hatta dikkat et o renk şifresinin olduğu yerde duwarda da sayı şifresi war :D

    YanıtlaSil
  17. elimde beyaz top kaldı bir tek...

    YanıtlaSil
  18. aaa bilardo masasının top olmayan yerlerine yine top bulacağız sandım siyeh giriliyormuş:)

    YanıtlaSil
  19. beyaz topla raket birleştirilip masatenisi oynuyoruz ve sayı şifresi
    2543

    YanıtlaSil
  20. kapının şifresi
    en sağ ekran sehtanın renk şifresi we aynı yerde duwardaki sayı şifresi
    3 tane şifre bulmamız gerek

    YanıtlaSil
  21. tenis raketiyle top birleşti masaya attım 2543

    YanıtlaSil
  22. kapıya girip çıkıyoruz çooook teşekkkür ederim hilym minnci ellerinize sağlık çıktım:)

    YanıtlaSil
  23. duwardaki sayı şifresine ne oldu :D

    YanıtlaSil
  24. bende tşk. ediyorum iyi geceler..

    YanıtlaSil
  25. sehpanın yeşil siyah sarı
    kırmızı mavi siyah diye aklımda kalmış hilym bilardo masasına bak

    YanıtlaSil
  26. en ii geceler minncicim :)

    YanıtlaSil
  27. duvarda sayı şifresi mi vardı görmedim kapıya yazıp çıktık ama canım

    YanıtlaSil
  28. iyi gecler hilyim diğer oyuna bakacak mısın oynanmadıysa tabi:)

    YanıtlaSil
  29. sehpadaki renk şifresi warya tam o ekranda iken duwarda sayı şifresi wardı bende...
    aydi yeni oyuna

    YanıtlaSil
  30. ben dizi izlicem öbür oyunu yarım bırakmıştım isterseniz devam edin..

    YanıtlaSil
  31. iyi seyirler minnci seninle de oynamak keyifliydi:)

    YanıtlaSil