2011/09/22

Escape the Toilet


Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

83 yorum:

  1. Oyunu algılamaya çalışıyorum :( Gaip bir oyun 3 farklı versiyonu var sanırım.. Bakayım neler yapabileceğim?

    YanıtlaSil
  2. eskizim bir msne gelebilirmisin

    YanıtlaSil
  3. İlkine belli bir sırayla tıklayınca ilerliyoruz sanırım..Sanrım bu değil oynayacağımız oyun, emin değilim ama...
    İkinci biraz garip :) Klozetin rezervuarına tıklayınca almadığınız sey yok.. Rezervuardan ing anahtarı, fener, çekiç, keski,pompa aldım..Birkaç kez daha yaklaşabilsem, başka seyler de alırdım sanırım:) Onlar da yön tuşu gibi bişey oldular, neyi nasıl yaptıgımı da tam anlayamadım ya..
    Üçüncü de birinci gibi.. Ama sanırım belli bir tık sayısı var..

    YanıtlaSil
  4. garip bir oyun eskiz:))
    ben birinciyi açtım önce, adam sürekli klozete gidip gidip oturyor sanırım iki de bir kaldırmak zorunda kalıyorum:)))

    önce tuvalet kağıdını aldırdı. biraz temizlik yaptık sanırım. sonra ilerledi ve ışığı açtı

    YanıtlaSil
  5. ilerledim, pantalonunu çıkardı. bu halde dışarı çıkmayı tabii ki düşünmüyormuş. arama yaptı biraz. sifonu çekecek simdi

    YanıtlaSil
  6. sifonu çekti biraz daha arama yapıyor. lavoboya yaklaştı. elini filan yıkadı. kayı açamadı sıkışıp kaldığını farketti. oyun şimdi başlıyor sanırım

    YanıtlaSil
  7. oyunda yazılarla ilerliyoruz. önce klosetin arkasına yakınlaştım vana var. tüm vanalarda ve çeşmelerde sayılar varmış. sonra kolasetin sağ tarafına yakınlaştım orda da bir vana var. onu açınca sıcak su akmaya başladı

    YanıtlaSil
  8. sıcak suyu açınca bi metal sesi duyuldu ama bişey bulamaıdm. sıkışıp kaldım

    YanıtlaSil
  9. heh tekrar klozetin düğmesine bastım. çekiç çıktı

    YanıtlaSil
  10. mystic garip oyun.. Ben de ara ara oynuyorum sanırım üçüncü oyunda idi ki "bronze prize" sahibi oldum.. İkinci oyunda da klozeti kırdım... karkarışığım.. ne yaptıgımı tam anlasam hepsini yazacağım ama

    YanıtlaSil
  11. klozeti çekiçle mi kırdın eskiz... daha dorusu nasıl kırdın. sanırım şu an oynadığım oyun ikinci oyun oluyor.

    YanıtlaSil
  12. hım aynı yazılara defalarca basınca farklı ipuçları çıkıyormuş onları yeni farkettim

    YanıtlaSil
  13. tuvalet kağıdı yazan yere her basışta farklı şeyler cıktı rakamlarla ilgili

    YanıtlaSil
  14. mystic bende 1,2,3,4,5-5,4,3,2,1 yazan bir yazı çıktı.. Bir oyunumda da OxBOBA yazısı çıktı ama neyi nasıl yaptıgımı hala tam bilmiyorum..
    sadece sağdaki item yerindeki itemlere çift tıkla.. O zaman kullanılıyorlar, doğru yerdeyseler

    YanıtlaSil
  15. Ben de ara ara oynayabiliyorum da mystic.. Rezervuardan çekiç, keski, fener, ing anahtarı ve pompa almıştım mesela her basışta...

    YanıtlaSil
  16. hım anladım eskiz:)

    bu arada dayanamayıp ufak bir kopya çektim. vanaları farklı kombinasyonlarla açıp kapamak ve sifona basmak gerekiyormuş. böylece farklı aletler alınabiliyormuş. deneyip yazacagım

    YanıtlaSil
  17. bütün vanalar kapalıyken keski aldım

    YanıtlaSil
  18. klosetin arkası, yanı ve soguk açıkken musluk anahtarı aldım

    YanıtlaSil
  19. sıcak suyla alakalı herşey kapalı diğerleri açıkken fener

    YanıtlaSil
  20. Ya ben bunların hepsini bulmuştum mystic.. Ama nasıl yaptığımı bilmiyorum.. Hatta hepsi alttaki yerde toplanıp yön tuşu haline geldiler ama.. bir garip yanii. ben şu anda hangi oyundayım unuttum.. hangisinden başlıyoruz tam çıkaramadım ben

    YanıtlaSil
  21. Sanırım sil baştan 1. oyundan başlasam daha iyi olacak... Kafam karıştı...

    YanıtlaSil
  22. mystic sen yazılarla ilerliyorsun di mi?

    YanıtlaSil
  23. mystic hatta ben tuvaleti de kırdım ama şimdi onu kapattım, nasıl yaptım bilmiyorum.. bak resim aldım...
    http://imageshack.us/photo/my-images/850/tuvalet.png/

    YanıtlaSil
  24. hmm sanırım ilk oyun yazılarla ikinci oyun da resimlerle ilerliyor.. ya da ben oyle sanıyorum

    YanıtlaSil
  25. hım ben pompayı alamadığım için ilerleyemiyorum sanırım... vanalarla biraz daha boğuşayım. ama not alamadım. hangisini denedim hangisini denemedim bilemiyorum şu an

    YanıtlaSil
  26. mystic ben bunu ikinci oyunda yaptım.. bu arada hilym bir yerde bu oyun ya da benzeri bir oyunun çözümünü yolladı bana.. Bakıyorum aynısıysa adresi yayınlarız hemen...

    YanıtlaSil
  27. ilk oyun giriş niteliğinde eskiz, devamında ikinci oyun başlıyor ikideyim bende... pompayı bulsam yapıcam bende inanıyorum:)))

    YanıtlaSil
  28. hım ikinci oyuna baktım ben de farkı anlamak için. temel olarak aynı şekilde. malzemeler filan ama ben hala yazılarla ilerliyorum. anladım şimdi durumu.

    YanıtlaSil
  29. mystic baktım şimdi hily nin yolladıgı linke.. sanırım aynı oyun.. izliyorum çözümü ama sanırım oynanacak oyun değil bu... defalrca tuşlara basmak gerekiyor...

    YanıtlaSil
  30. direk ikinci oyunu açınça hiç bişi yapmadan düğmeye basarak topladım dört itemimi... ama daha önceki oyundan kaydettiğim için mi bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  31. evet pompa da çıktı böyle olunca... senin gönderdiğin resimdeki şekil oluştu ama sonra ortaya bastım ve kayboldu... yazılarla ilerlemek daha iyi geldi bana. inat ettim. çözücem.

    YanıtlaSil
  32. mystic sana izlediğim linkteki çözümü anlatayım.. önce 5 itemi topluyoruz ve klozeti kırıyoruz ki ben bunları yapmıştım.. sonra sırasıyla tavandaki ampuller kırılacak, sonra kullanılan aletler klozete atılıp, sifon cekilecek ve sonra cıkılacak... Garip, bayagı garip oyun yani...

    YanıtlaSil
  33. garip ötesi :) ben uzak duruorum :D

    YanıtlaSil
  34. mystiç o bronz hediyeyi de üçüncü oyunda aldım.. bronze bir mum gibi bişey..istersen üçüncüye bir bak... ben de şu linkteki tüm görüntüleri izleyeceğim

    YanıtlaSil
  35. hahahah hilym.. iyi ki verdin bu linki... 10 dk dır izliyorum,izledikçe daha da korkuyorum valla :)

    YanıtlaSil
  36. http://www.moddb.com/games/vladimir-podobaev
    mystic bak, sana da faydası olur umarım.. ikinci oyunla açıklamışlar sanırım.. 1 ve 3 ü göremedim..

    YanıtlaSil
  37. :))) hala pes etmiyorum... egdekilerden pompa için yardım istedim. umarım cevap yazarlar:S bakıyorum linke hemen

    YanıtlaSil
  38. Mystic, 3. de yazılı bronze item aldığım ama farkı belli sayıda tıklama sansın var.. Onda daha zevkli olabilir.. ben 3te bronze itemi aldım ve şimdi de 43 tıkla diğer işleri yapmaya çalışıyorum

    YanıtlaSil
  39. ne demek Eskizim es kaza buldum..aynı oyunmu acaba demem bile dakikalarımı aldı, oyunun beni aşacağı çok aşikar yani...:D
    o bakımdan sizlere kolay gelsin diorum..:))

    YanıtlaSil
  40. sağol hilym :) Sana da iyi geceler :))

    YanıtlaSil
  41. vee sonunda buldummm.. sıralamayı tekrar yazıyorum.
    şimdi klosetin yanındaki 0, arkasındaki 1, sıcak 2, soguk 3 numaralı vana
    0,1,3 açık - 2 kapalı çekiç
    hepsi kapalı- keski (ya da açık emin değilim)
    0,1,3 açık 2 kapalı ingiliz anahtarı
    1,3 açık 0,2 kapalıyken fener
    s
    önce fenere sonra the hedge yazan yere tıklıyoruz. soguk su vanasını görüyoruz. açınca pompa

    YanıtlaSil
  42. heh şimdi de adamın tribiyle uğraşıyoruz. burası benim tuvaletim diye hiç bi yeri kırmak istemiyo

    YanıtlaSil
  43. hahahahah mystic :))) Ben biraz ara vermiştim de :)) Bakayım bakalım, yapabilecek miyim :)

    YanıtlaSil
  44. pompayı kapıya taktım. açıldı kapı ama bişi olmadı geri tuvalete döndüm

    YanıtlaSil
  45. hmm mystic, çekiç ve ing anahtarı aynı sekilde yazmışssın ama

    YanıtlaSil
  46. şimdi klozete yaklaştım, aklı başına geldi ve klozeti kırdı:)

    YanıtlaSil
  47. ama öyle aldım:S onlardan eminim...

    YanıtlaSil
  48. keskiyle tuvalet kagıdına tıkladım bişiler kırıldı gene

    YanıtlaSil
  49. hım şimdi başka bi tuvaletteymişiz o yüzden kırıp döküyo agresif

    YanıtlaSil
  50. duvardaki halkalardan birini kırdım

    YanıtlaSil
  51. bütün halkalar kırıldı, rafta kırıldı:S

    YanıtlaSil
  52. mystic hedge dediğin yeri bulamadım ben :( pompa almak için..

    YanıtlaSil
  53. çekiçle lavaboyuda kırdım hadi bakalım:S

    YanıtlaSil
  54. klosete yakınlasınca the hedge diyordu yanlıs hatırlamıyorsam. 0 vanasının oldugu yer.

    YanıtlaSil
  55. pompayla lambalara tıkladım bi kaç kez. bir lamba yanıyor şimdi

    YanıtlaSil
  56. Tmama aldım, hatch yazan yere tıklıyormusuz...

    YanıtlaSil
  57. of her yeri kırıp dökünce pompa yine kapı kolu oldu ve 3. tuvalete geçtim:s

    YanıtlaSil
  58. sanırım klozetin yanındaki vanayı ing anahtarıyla açtım

    YanıtlaSil
  59. deliriyorum yavaş yavaş, ordan da 4. wc:S

    YanıtlaSil
  60. mystic ben tüm lambaları kırdım

    YanıtlaSil
  61. sanırım artık pes ediyorum. kimisini kıra döke kimisini hiç bişi yapmadan 8. wc ye geldim ve sonu gelmiyor:s

    YanıtlaSil
  62. ooo ben daha 5. deyim galiba.. herseyi de kırıp döküyorum ama.. ya mystic benim gördüğüm oyunda tüm bu aletleri klozete atınca bitiyordu oyun ama..

    YanıtlaSil
  63. bende kırmışım yansıyan fenerin ışığıymış:)

    YanıtlaSil
  64. BU arada ben kırıp dokmeden de diğer tuvalterlere gecebiliyorum

    YanıtlaSil
  65. :S tamamını izleyemedim ben videonun. net cok yavaş ve tıkanıyordu... anlamadım hiç bişi. sanırım sıkılıyorum artık:D

    YanıtlaSil
  66. mystic, hiç kırmadan direk kapıya gidince geçiyorsun diğer odaya.. boşyere kırdık, onca tuvaleti :)) 21. tuvaletteyim, kaç tane var ki daha?

    YanıtlaSil
  67. 13teyim artık kırmıyorum bende... sanırım başka bi yolu var. ne bilim belki sadece bi iki sey kırılıp cıkılacak filan:S bırakıyorum şimdilik ama çok fena kafayı taktım bu oyuna:)

    YanıtlaSil
  68. 40.tuvaletteyim sanırım 50 de.. eger 50 de çıkmazsa hepsini klozete atacğım :))

    YanıtlaSil
  69. Ben sana soylyeyeim mystic, bu tuvaletlerden 100 tane var :)) 51 deyim :) elimdekileri klozete atayım dedim, cekiçle başladığı için klozet kırıldı :) şimdi girdiğim tüm tuvaletlerdeki klozetler kırık :)

    YanıtlaSil
  70. :)) bu oyun tam deli işi:D hilly dogru olanı yapmış:)

    YanıtlaSil
  71. :)))) mystic, haklısın valla :)

    YanıtlaSil
  72. 99 dayım :) 100 e girmeye korkuyorum, ya bitmezse diye :)) O igrenç kapı gıcırtısını bir daha duyasım yok çünkü :)

    YanıtlaSil
  73. ühühühühühühü 101 :(((( ühühühühühühüh

    YanıtlaSil
  74. şimdi gercekten herseyi kıracağım, sinirlerim daha fazlasını kaldırmıyor çünkü.. kırarsam bu tuvaleti ancak rahatlarım valla :)

    YanıtlaSil
  75. ahaha eskiz bırak bence sende:)) bir kopya bir şey buluruz mutlaka ilerleyen günlerde:)))

    YanıtlaSil
  76. mystic 102de bıraktım zaten.. Ama 101 ve 102 de kırılmamış hiçbişey bırakmadım.. tüm vanalar, musluklar, askılar, sabunluk falan.. ne var ne yoksa kırdım gecirdim ama hala kendime gelemedim :)))

    YanıtlaSil
  77. mystic istersen 3. yü oyna sen de en azından bronz bi hediye verdiler onda :)) elim boş çıkmadım yani :)) dediğin doğru yarın, öğle saati bi daha bakarım olmazsa :))
    iyi geceler sana :)

    YanıtlaSil