2011/09/13

Edgestone

Flonga yapımı yeni oyun.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

20 yorum:

  1. çekmeceden kerpeten aldım. onunla sarı anahtarı kırdım

    YanıtlaSil
  2. slm. sitenin ayarı kaçmış sanki biraz :)
    anasayfadaki yerler değişmiş. cinderella 2 de de yorum yeri yok.

    YanıtlaSil
  3. kırmızı düğme artık yeşil, basınca kapak açıldı baska bir oda

    YanıtlaSil
  4. alt oda da sarı mavi kırmızı yeşil renkli raflar var. yeşil olanın en altından tornavida aldım. kutunun arkasındaki paneli acıcaz

    YanıtlaSil
  5. yan tarafta yine üstü çarpılı bi kutu var onu kaydırınca şifre sanırım. 395 yazıyor

    YanıtlaSil
  6. tornavidayla actıgım yerden anahtar alıp ilk odaya döndüm cekmecelerden birini acıp kagıt aldım. bilgisayarın ve panelin şifresi hala yok

    YanıtlaSil
  7. aldıgım kagıtta renkli yıldızlar var. hangi renkte kac yıldız varsa renk sırasıyla bilgisayara girdim acıldı

    YanıtlaSil
  8. bilgisayarda b alanını açtım. panel artık yeşil. yan taraftaki şifreyi girip (395) kapak açıldı başka bir oda

    YanıtlaSil
  9. aşağıda tüpler var kabloları takip edip acbca sırasıyla kolları çevirdim. yan taraf yeşil oldu sanırım. ama önceden kırmızı mıydı dikkat etmemiştim. kart lazım

    YanıtlaSil
  10. tüplerin sol tarafında havuz gibi yerden yeşil bişi, bidonların arasından kart aldım. lazerler kapandı.

    YanıtlaSil
  11. ilk dolapta botlar var. altından anahtar çıktı, ikinci dolapta önlük

    YanıtlaSil
  12. 3dolaptan gaz maskesi, sanırım tornavidayla aldım

    YanıtlaSil
  13. alt kata indim. gaz maskesi uyarısı olan tabelada şifre. başika bir odadayız

    YanıtlaSil
  14. havuzun yanından aldıgım yeşil taşı içeide panele yerleştirdim. bir tane daha lasım. ilk odaya döndüm ayakkabının altından cıkan anahtarla çekmeceyi açtım bir alet

    YanıtlaSil
  15. aldığım aletle yine asagı indim. büyük kutuyu kestim bir başka taş aldım

    YanıtlaSil
  16. onuda yerleştirince panel açıldı. alien almışım

    YanıtlaSil
  17. alienla birlikte ilk odaya dönüp. yukarı çıktım. bitti.

    YanıtlaSil
  18. teşekkürler MysticQueen ellerine sağlık..

    YanıtlaSil