2011/09/28

Device



Yeni kaçış oyunu.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

36 yorum:

  1. güsel bi oyun. ben yine bekleyemedim ve eg den açtım oyunu. baya ilerledim ama takıldım yine. kopya bakmakta istemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. masanın sol çekmecesinden telefon. arkası açılıyor ve pili alınıyor.
    duvardaki afişin arkasından yumurta kafa. karşı rafta yıldız olan yere konuyor. ipucu yine afişte. iki item alınıyor. yuvarlak olan sehpanın üstündeki kutuya takılıyor. diğeriyle kilitli sağ çekmece açılıyor. yine aynı itemi about yapıp altını tıklayınca bir parça alınıyor. çekmeceden çıkan diğer itemin ucuna takılıyor ve kedinin sağındaki yer açılıyor. çıkan fişte raftaki kare tablonun ipucu var. tablodan anahtar alınıyor. sağ kapak açılıyor ve seyyar priz alınıyor. fişe takılıyor. üstünde harfler var. sağ çekmeceden çıkan diğer itemi duvardaki yere takıp fişin üztündeki harfleri tersten sağdan sola giriyoruz kolu çekiyoruz. düşen itemden anahtar alıyoruz. duvardaki kilitli yeri açıyoruz. elimizdeki kolu alta takıp durduruyoruz. beyaz çarkı alıyoruz. saat durdu. saatteki çarkıda alıyoruz. saatin kollarının duruş una göre alttaki kutuyu açıyoruz. ilk tuşu denemeyle buldum. abaküs alıyoruz. pili sarı iteme takıp onuda kediye takıyoruz. penseyle pembe itemin zincirini kesiyoruz. çarkları sağ alta takınca iskambil işaretlerinin olduğu çark dönüyor.

    YanıtlaSil
  3. slm gmz.

    ben burada takıldım pili geri alamıyorum. kedide sanki üstteki renkli düğmeli kutunun ipucu var ama kutuyu açmadı.

    YanıtlaSil
  4. diğerini oynadım önce buna yeni başlıyorum :)))
    senin olduğun yere bile senin yazdıklarınla anca gelirim ben :)))

    YanıtlaSil
  5. tmm kutuyu açtım. kedinin kolyesindeki gibi. soldakileri girip ortadaki düğmeye basıyoruz sonra sağdakileri giriyoruz.

    YanıtlaSil
  6. çarkları nereye takacağımı anlamadım eat

    YanıtlaSil
  7. aldığım itemlerin birini kutuya diğerini ortada yerde duran şeye taktım. yelpaze açıldı. robotun şifresi çıktı. şekillerin parçası ne taraftaysa kolu o tarafa çeviriyoruz. robot delige girdi.

    YanıtlaSil
  8. sağ alt tarafta en alttaki yerlere takıcaksın gmz. pil dolmuş bu arada.

    YanıtlaSil
  9. tlfnda dönen çarkın ipucu çıktı raftaki kağıtlardaki sıraya göre olacak sanırım.

    YanıtlaSil
  10. tmm eat yazınca buldum
    kutuyu açmaya çalışıyorum şimdide

    YanıtlaSil
  11. tmm arada ortadaki düğmeye basmamışım meğer :))
    benim pil şarj olmadı daha

    YanıtlaSil
  12. dönen çarkı yapınca hafıza kartı aldım telefona taktım pacman oynadım

    YanıtlaSil
  13. robot anahtar getirmiş
    masanın sol tarafını açtım pacmana göre bastım tuşlara çark aldım

    YanıtlaSil
  14. çarkları soldaki çarkı çevirecek şekilde taktım
    yelpazeli kızın olduğu yer yukarı çıktı
    altında abaküsün şifresi sanırım

    YanıtlaSil
  15. beyaz bi topum var nereye takacağımı bulamadım.

    YanıtlaSil
  16. evet abaküsü ayarlayıp oraya taktım çark aldım

    YanıtlaSil
  17. bana ver eat bende top yok henüz :)))

    YanıtlaSil
  18. en üstteki çarkı döndüremiyorum

    YanıtlaSil
  19. topu üç tane şekli taktığımız kutudan aldım. üçüncü şekli almak için. elimizdeki ipucu olan kağıdın ateş görünen sayfasını kibritle yaktım.

    YanıtlaSil
  20. ipucu çıktı. tlfndaki tarih saat olan yerdeki 6 rakamı tlfnda aradım yeni mesa geldi mesajda MAX WAVE yazıyodu. duvardaki kolu taktığımız yere tersten maxwave yazdım üçüncü şekli aldım.

    YanıtlaSil
  21. saol eat aldım son parçayı
    ama elimizdeki kırmızılı kağıdın sol tarafını farketmemişim ben :)))

    YanıtlaSil
  22. tmm sol tarafını görünce kağıdın gerisi geldi zaten :)))

    YanıtlaSil
  23. kısa süre sonra çıkmam gerek çıkmadan biter inşş

    YanıtlaSil
  24. topla her yere tıkladım nerdeyse

    YanıtlaSil
  25. kopya baktım. oyuncak bebeğin arkasında kapı açılıyormuş. bütün dişlileri taktım saat çalıştı bebeğin arkasında kapı çıktı yazmış birisi. bizim oyun bozuk mu acaba? dişlileri takınca dönmüyor benimkiler.

    YanıtlaSil
  26. http://imageshack.us/photo/my-images/37/unled1qqw.png/

    bu şekilde takınca oldu. kopı indi yukardan topu taktım bu seferde dişlileri takmak için yer çıktı.

    YanıtlaSil
  27. şimdi elimde 5 dişli var.

    YanıtlaSil
  28. 5 dişliyi yine yukardaki resimdekine benzer şekilde ama üstteki dişliyi çevirecek şekilde takıyoruz. dişlileri taktığımız yerde kapı açılıyor oradan çıkıyoruz.

    teşekkürler güzel oyundu :)

    YanıtlaSil
  29. saol eat çıktım sayende :)))

    YanıtlaSil
  30. Çoook teşekkurler arkadaşlar :)) Sayenizde ben de bitirdim.. Çook gusel oyunmuş ama işler o kadar yoğun kii.. Ama zaten ben elimizdeki kağıdın önceki sayfalarını görmemiştim ve herhalde kesseniz aklıma onları telefona girmek gelmezdi :)
    Tekrar teşekkurler :)

    YanıtlaSil
  31. Yumurta kafaya nasıl bastınız ?
    eatezel "ipucu afişte" demiş ama cık ben yapamadım!

    YanıtlaSil
  32. livella afişin sağ ve solunda noktalar var. yukardan aşağı siyah noktaları takip ediceksin.

    YanıtlaSil
  33. Bende koyu,açık olarak gidiyorum.
    Sağol eatezel açıldı.

    YanıtlaSil