2011/09/28

Dayori Escape



Yeni kaçış oyunu.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

13 yorum:

  1. ortadaki kutuyu aldım bir de kağıt
    çekmeceden çakmak
    yerden alınan kutuya sakın dokunmayın end oluyo :(

    YanıtlaSil
  2. kapının şifresi 596 kağıt ve saate göre bulunuyo

    YanıtlaSil
  3. ilerledim wcden anahtar
    geri döndüm soldaki odaya gittim yataktaki adamdan bi item aldım matara gibi bir şey
    dolaptan bomba

    YanıtlaSil
  4. selam özlem :)
    klozetten anahtar içerdeki kapıyı açtı sürgülü dolaptan bomba
    yataktaki adamın oradan ip yumağı

    YanıtlaSil
  5. matara dediğim sanırım madalyon :) kızılderili tipli adama verdim diğer adamın kafasındaki maskeyi kaldırdı

    YanıtlaSil
  6. kızılderilinin yanındaki kapıyı açınca kapı adama çarptı sihir geçti maske yana düştü içinden kağıt aldım

    YanıtlaSil
  7. yataktaki adam banyoda yıkanıyor

    YanıtlaSil
  8. 6915 çekmecenin şifresi yine kağıt ve saate göre (yıldız dolapta 1 görülüyordu) tornavida aldım

    YanıtlaSil
  9. tornavidayla banyoda lavabodan anahtar siyah kapıyı açtım kırmızı butonu koydum bitti teşekküeler özlem

    YanıtlaSil
  10. çakmakla bombanın ipini yaktım

    YanıtlaSil