2011/09/21

Cube Room Escape 2



Yeni kaçış oyunu.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

25 yorum:

  1. selamlar :)

    üçüncü katta mahsur kaldım. odanın birinde home yazıyor şifre yerine yazdım kabul etmedi. sıralama değişik galiba yada rakam yazıcaz.

    YanıtlaSil
  2. Gunaydın eatzel :) Daha oyunu açmadım.. Bugun çok yoğunum diye, sadece sobeleyip kaçtım :) Birazdan bakayım, merak ettim.. Ama sen çıkarsın ben bakıncaya kadar zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Hmm baktım da home yazısının harflerin yanında sağında solunda koyu çizgiler var.. işin aslı benim ilk aklıma h harfine ters bakıp 4, o harfi sıfır, M harfi için 3, e için de 9 geldi ama sanırım olmuyor

    YanıtlaSil
  4. Yalnız e nin simetrik alınmalı 9 için... o ve m nin simetriği farketmiyor da h nin simetriği olmuyor... Eg 24 e bakayım...

    YanıtlaSil
  5. 2039 :)) h yi yan cevirip tersten bakınca yamuk bir 2 oluyor :))H yi görünce direk 4 gelmişti aklıma.. Tabii açıklaması bu mu bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. saol eskiz
    kolu çekince aşağı yukarı gidiyoruz
    code 000042 yazıyor yukarı çıkarken

    YanıtlaSil
  7. Tornavida lazım gmz... işim biraz yoğun da.. nevrim de döndü....

    YanıtlaSil
  8. tv odaların birinde sağ köşede

    YanıtlaSil
  9. aynı yerde dönüp duruyorum
    tornavida nereye lazım onu bile görmedim

    YanıtlaSil
  10. yayla yuvarlaklara ateş edin. bir levha bulrum onunlada bir kapı açtım başkayerdeyim yine şifre lazım.

    YanıtlaSil
  11. kolu indirince bile aynı yerlerde dönüyorum
    tornavida da görmedim nereye lazım olduğunu da

    YanıtlaSil
  12. ateş edecek de tek yuvarlak vardı zaten
    kaldım burda

    YanıtlaSil
  13. gmz 000042 yazdığın alette yukarda down tuşuna basıp aşağı iniyosun. diğer odaya geçip duvarda çerçevenin olduğu ekranda sağ köşeden tornavidayı alıyosun

    YanıtlaSil
  14. tmm eat saol
    geç farkettim onu

    YanıtlaSil
  15. teşekkurler, aynı odada sağ alt köşeden buldum tornavidayı.. şimdi de elimde yönlerin oldugu bir kart var...

    YanıtlaSil
  16. aynı odada merdivenin altına tıklayıp merdiveni söküyosun. sonra yukarı çıkıyosun merdiveni ordaki yere takıyosun.

    YanıtlaSil
  17. karmakarışık bir oyun ...sanırım bir şifreye daha ihtiyaç var, çıkış için :(

    YanıtlaSil
  18. Pardon arkadaslar, elektrik kesildi...Oyun da gitti.. Çok da yoğunum... Baştan başlayamayacağım şimdi.. Sadede hatırladığım kartın arkasında şifre ile ilgili bişeyler yazıyordu.. Bir de yönle var gibiydi, klavyeye yonler uygulanabilir.. Bunları deneyecekken, kesildi elektrik.. Size kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  19. bişey anlamadığım için kopya baktım son şifreye
    2335
    çıktım teşekkürler
    siz olmasaydınız daha en başında kalmıştım

    YanıtlaSil
  20. sanırım o şifrede harflerin rakamlara benzerliğiyle bulunuyor. son odada direklerin yönüne göre harffleri çevirince N 2 ye, E 3 e, W 3 e, S 5 e benziyor.

    YanıtlaSil
  21. Desenize , ben de oyunu bitirmiş sayılırım ;)

    YanıtlaSil