2011/09/25

Crosspoints

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

22 yorum:

  1. ayyy aman bu oyun kazık tel başıma zor e hadi birileri gelsinnn
    masanın çekmecesinden bi item üzerinde cross points 2 yazıyo boya kalemi kutusuna benziyo

    YanıtlaSil
  2. rafta kitapların üstünde 584 rakamı var

    YanıtlaSil
  3. aldığım item kitapmış rafa yerleşti 5 ve 7 nolu kitaplar da eksik
    her yer şifre :((

    YanıtlaSil
  4. 7. kitabı rafın üstündeki kutudan aldım bir de kağıt aldım(ilk ekrandaki rafta şekiller var üçgen kare vs bunların bulunduğu rafları işaretledim kutuda yani ilk sıra 1. ve 2. kare ikinci sıra 3. ve 4. kare)

    YanıtlaSil
  5. kağıttaki renklere ve duvardaki tablolara göre pcnin şifresi ABEGE
    pc açıldı angle yazıyo renkli altta da rakamlar var

    YanıtlaSil
  6. E harfinin altındaki dolap açık mıydı denerken mi açtım bilmiyorum sağ gözünden son kitabı aldım

    YanıtlaSil
  7. kitapları yerleştirince 5834 rakamı çıktı ama olmadı hiçbir yere

    YanıtlaSil
  8. bilgisayardaki sayılar raftaki sayıların iç açıları sanırım

    YanıtlaSil
  9. raftaki o kare üçgen olan rafın üstündeki kutuyu açılarına göre sıralayıp açıyoruz sonra bir kağıt alıyoruz o kağıda göre raftaki kitapların üstündeki sayıları sıralıyoruz bir şifre buldum ama hangisine olduğunu daha bulamadım

    YanıtlaSil
  10. sağol nina o kutuyu unumuşum mavi yeşil kırmızı turkuaz
    anahtar aldım

    YanıtlaSil
  11. anahtar masanın çekmecesini açtı kağıt aldım

    YanıtlaSil
  12. kağıda göre şifre 5348 duvardaki yeşil kasa açıldı zarf açacağı gibi bi item aldım

    YanıtlaSil
  13. :) ben o yeşil kutuyu şimdi buldum ama elimde zarf açıcağı ve anahtarla kaldım

    YanıtlaSil
  14. törpüymüş aldığım elimizdeki anahtarı törpüledim E harfinin altında dolabın sol gözünü açtım anahtarla. kağıt aldım

    YanıtlaSil
  15. kağıt takvimdeki günlerle ilgili ama anlamadım bişeycik :(

    YanıtlaSil
  16. teşekkürler özlem takvimde ilk gün ve son gün olarak ayları bulcaz

    YanıtlaSil
  17. yani ilk günü perşembe son günü pazartesi olan ayın üstündeki sayı ilk şifre olcak

    YanıtlaSil
  18. 2364 oluyor oda mor kasayı açıyor

    YanıtlaSil
  19. mor kasadan aldığımız anahtar ile de renkli rafın üstüdeki sağdaki kutuyu açtım kutuya göre dikkatli bakınca aslında takvimin c harfi olduğunu gördüm sonra elimdeki mavi şeyle takvime tıkladım takvimi aldım

    YanıtlaSil
  20. takvime tıklayınca harfler verdi o harfleride kutunun içindeki sayılara den getirerek son şifreyi buldum anahtarı alıp çıktım

    YanıtlaSil
  21. son şifre 6725
    teşekkürler nina

    YanıtlaSil