2011/09/13

Cinderella 2



Twinkle yapımı yeni oyun.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

12 yorum:

  1. aa kimse oynamamışşş

    YanıtlaSil
  2. açılmıyo zaten :( ondan kimse oynamamış demek ki :(

    YanıtlaSil
  3. ben de zor açtım bakayım ama takılırsam bırakırım şimdiden özür dilerim:)
    şöminenin sağındaki çiçekten a harfi yine şöminenin arkasından levye aldım

    YanıtlaSil
  4. levyeyle tahtayla kapatılmış kapıyı açtımm balkondayım sanırım.
    sağdaki çiçeklerin birinin altından t harfi ve anahtar aldım

    YanıtlaSil
  5. bir geri geldim kapının sağındaki kutuyu anahtarla açtım e harfi aldım.
    piyanonun içinden kağıt aldım onu da aynı ekrandaki mumlara tuttum sıralam verdi mum çiçek masa

    YanıtlaSil
  6. elimdeki sıralamaya göre 362 diğer kutunun şifresi ip aldım

    YanıtlaSil
  7. onu da balkon trabzanına tıklayıp kaçıyoruz ancak şöminenin üzerindei kutu ve tüüm harfler elimizde kalıyor yani oyunun birkaç bitişi var hatta yukarda yazmadım ama yanlışlıkla nereye tıkladıysam ben de bir defa bad end ile bittim yeniden başladım diğer bitişi merak ediyorum ama çıkmam lazım sonra bakarım artık

    YanıtlaSil
  8. Dilacım ben de şimdi oynadım.. şöminenin üstündeki kutu balkondaki çiçeklere gore olacak.. Yanlış hatırlamıyorsam, 1 pembe, 2 mavi, 3 turuncu ciçek vardı, PMT diye yapılacak... Bir de ilk açtıgımız kutunun 362 yazdığımız kutunun sol arkasından da anahtar alınıyor..
    Kapının yanına aldığımızı mavi harflerle Castle yazılıyor.. Ve happy end...
    Çoook teşekkurler :))

    YanıtlaSil
  9. doğrudur eskizim kutuya bakamadan balkondan tıklayınca çıktım daha önce de yanlışlıkla bad end bitip tekrar oynadım sonra da vaktim olmayınca bir daha giremedim şimdi yeniden bakacağım çok sağol canısı hızır gibi yetişmişsin:)

    YanıtlaSil
  10. 362 ile açtığımız kutunun arkasından aldığımız anahtarlada piyanoyu açıyoruz ve l harfini alıyoruz bu arada onu yazmamışız eskizim.ama ip işe yaramadı onu da belirteyim:))

    YanıtlaSil
  11. Aaaa evet dilacım, unutmuşum onu yazmayı... Oyunu bitirdikten sonra yazdım, aklımdan çıkmış.. Saolasın canım ya....

    YanıtlaSil