2011/09/13

Chocolate Factory



Yeni kaçış oyunu.
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

32 yorum:

  1. slm
    oyunun adı bile iştah açıcı:)))

    YanıtlaSil
  2. soldaki biberlere yaklaştım alttaki kediye tıklayınca kediler geldi bibere tıkladım kedi atladı açtı biberi mavi yuvarlak aldım

    YanıtlaSil
  3. biberlerin altındaki yazıda
    renklerin baş harfleri var
    m y k p s

    YanıtlaSil
  4. kollu kasanın sağından anahtar alıp açtım elimdeki bantmış bantledim telleri
    renk sıralamasına göre girdim tuşlara kolu çektim

    YanıtlaSil
  5. hahahaha gmz :) kapmışssın çikolatayı :)

    YanıtlaSil
  6. eskizim konu yiyecekler olunca :))))
    pardon dalmışım çikolataya anca gördüm yorumunu

    YanıtlaSil
  7. çıkan şifreyi kapıya yazıp içeri girdim

    YanıtlaSil
  8. odada geri gelince duvardaki renkli kağıdı aldım kedi sayesinde

    YanıtlaSil
  9. tablodaki yuvarlak çikolatalara elimdeki kağıdı tutunca şifre verdi
    şifreyi makineye girdim fındık aldım sincapa verdim fındıktan anahtar alıp kapının yanındaki yeri açtım tuş a bastım kapı açıldı

    YanıtlaSil
  10. mor yuvarlak şeyin yanındaki kırmızı düğmeleri çerçevenin kenarlarına göre yaptım sağ yerden kanca alıp iple birleştirdim
    ipi ilk ekran sol taraftan almıştım mor yerde

    YanıtlaSil
  11. soldaki mor düğmeye kedi atladı yürütme bandı durdu
    ipi astım sepetin altına

    YanıtlaSil
  12. şekerlerimide aldım çıktım :) stolen end.

    YanıtlaSil
  13. kediler tırmandı aldım sepeti
    makineye boşalttım çalıştırdım
    altından bişey aldım ve içinden kart aldım
    kapıya taktım başka oda

    YanıtlaSil
  14. saksının altından örtü ve çivi çekmecelerden sprey ve kırmızı bişey

    YanıtlaSil
  15. sipreyi sehpadaki tozlu yere sıktım örtüyle sildim şifre çıktı

    YanıtlaSil
  16. kırmızı şeyi açtım çiviyi koydum içine tornavidaya benzedi

    YanıtlaSil
  17. tornavida ile yeşil yerin sağındaki bölmeyi açtımm tokmak ve kumanda aldımm

    YanıtlaSil
  18. tv yi açınca kumandayla şifre yeri aktif oldu

    YanıtlaSil
  19. ipucuna göre kelimeyi yazdım yeşilin 4. harfi sarının 6 harfi gibi tablolarda yazan kelimelere göre SRAE

    YanıtlaSil
  20. camlı bölmedeki şey tv ye geçti ordan coin aldım

    YanıtlaSil
  21. coini oyun makinasna attım kafalarına tokmak indiryorum

    YanıtlaSil
  22. oyunu sürekli kaybediyorum:(

    YanıtlaSil
  23. sonunda kazandım5924 puanla şifre yeri aktif oldu yazdım puanımı ve çıktım:D

    YanıtlaSil
  24. oyunu bitiremeden çıkmam gerekmişti
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. ben çıkmadım hemen
    geri döndüm odada
    hayali asansörle ilk odaları geziyorum
    ilk ekrandaki sağdaki turuncu şeyin yanından kırmızı sincapın orda şifre girdiğimiz yerden turuncu mor odada tablodan mor son odada sol çekmecedende yeşil bonibon aldım kapının yanındaki şeye taktım onları bir poşet dolusu bonibonu aldım öyle çıktım kapıdan

    YanıtlaSil
  26. Aaaa :( Benim oyunum açılmıyor :(

    YanıtlaSil
  27. çünküü bütün çikolataları ben yedim sana kalmadı :)))))

    YanıtlaSil
  28. Hahahah.. Gmz :)) Yaaa ne kadar heveslendim bu oyunu açmak için... Neyse deniyorum bakalım... Umarım açılır da fırsat bulmuşken oynarım oyunu..

    YanıtlaSil
  29. benim hemen açılmıştı her iki oynayışımda

    YanıtlaSil
  30. yook hala açılmıyor :( firefoxtan da denedim ama... galiba benim internet bağlantımdan kaynaklanıyor...

    YanıtlaSil
  31. açamazsın çünkü sen rejimdesin:)))

    YanıtlaSil
  32. Hahaha gmz :)) Eve gelince acabildim oyunu :)) Teşekkurler guzel oyunmuş, bitirdim ben de:)

    YanıtlaSil