2011/09/24

Bamboo Escape



Yeni kaçış oyunu.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

60 yorum:

  1. as gmz, oyun kolay ama 6. odada takıldım, kağıda göre renkleri giriyorum ama olmuyor, biyerde yanlış yapıyorum ama nerede

    YanıtlaSil
  2. ikinci odada kapının altındaki düğmeyi çevirdim
    üçüncüde çöpten aldığımı kapıya taktım
    dördüncüde kapıyı sağa çektim
    beşincide çekmeceden anahtar alıp açtım

    YanıtlaSil
  3. slm adsız bende orda takıldım

    YanıtlaSil
  4. kağıttaki köşelerdeki koyu renklerin bir anlamı olmalı
    basittir kesin :))

    YanıtlaSil
  5. tmm tabloyu ters çevirmek gerek

    YanıtlaSil
  6. k k m k m k m k k
    sanırım bu sıradaydı

    YanıtlaSil
  7. yedide tabloyu düşürdüm sıralama var ama olmadı henüz

    YanıtlaSil
  8. çekmecelerin altında açıklama kağıdı ama anlayana

    YanıtlaSil
  9. evet ya, japonca öğrenmek şart oldu :)

    YanıtlaSil
  10. kopya bakmak zorunda kalıyoruz sanırım
    hiç istemesemde

    YanıtlaSil
  11. kağıtta 4 yok 5 var, buradan bişey çıkar mı ki ?

    YanıtlaSil
  12. bi kopya vermişler elimizdeki ip ucundan daha karışık

    YanıtlaSil
  13. not oda 7 ipucu
    上下 右 左 = sağ sol üst alt


    X1 Aşağı tıklayın: x 2 x kadar; x 3 Sol, sağ, 5;

    bir bak sen anlıyormusun

    YanıtlaSil
  14. hiçbişe anlamadım :(

    YanıtlaSil
  15. adsız buna biraz ara ver
    gel diğer oyuna

    YanıtlaSil
  16. selam :))
    7. odada çerçeveyi düşürdüm tıklama sırasına göre
    2 üst 3 sol 5 sağ 1 alt

    YanıtlaSil
  17. 8 de
    1-2-3
    4-5-6 şeklinde sıralarsak
    4-1-2-3-6-5-2-1-4

    9 da rastgele tıklarken 132

    YanıtlaSil
  18. 10. 374 yada 375
    11. saksıdan mum mumluğa koydum çöpten çakmakla yaktım çekmecedeki kağıdı tuttum kağıda göre
    kapıya yıldız ve 3 kare girdim

    YanıtlaSil
  19. ooo selam snow white queen, iyi ki geldin, çok kötü takılmıştık

    YanıtlaSil
  20. saol snow
    deli etmişti bu kapı beni

    YanıtlaSil
  21. günaydınnn:))
    12.de yerdeki yeşil şein altından 666 yazan kağıt...kapıya 666 yapınca çıkılıor..

    YanıtlaSil
  22. 13.de tabloya terten bakılınca 1375 sayısı war..kapıdaki panele girince sayıyı çıkılıor..

    YanıtlaSil
  23. 12. 666 yaptım
    13 de her şey ters tablo 1375
    14. 1973 yaptım kapı açıldı
    15. (kopye)1344
    16. googldan çeviri yaptım Aşağıdaki resimde nasıl ünlüler kim gösterir? yazdı
    bruce lee yazınca çıktım bitti teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  24. 14. de yönlere göre 1973 sayısı..bu sayıyı oluşturan kartları yönlerin üzerine getirin 1973 yapın...açılıor..

    YanıtlaSil
  25. rica ederim :))
    sabah buraya yüklenmeden başka yerde oynayıp bitirdim baktım takılmışsınız yardım ediyim dedim :))

    YanıtlaSil
  26. teşekkürlerrr
    kopya bile olsa çıkmak iyi geldi :)))

    YanıtlaSil
  27. 16da bruce lee yi nereye yazdın snowcum, pc de mawi renkte 3 yazıor..yazı yazılmıor.

    YanıtlaSil
  28. hilym mavi 3 ün altına yaz

    YanıtlaSil
  29. tamam buldum 3 ün altında imleç warmış oraya yazdım..
    bitti çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  30. heheh ewet son anda farkettim :)) çok teşekkürler canlar ;)

    YanıtlaSil
  31. selaaaam ben geldim ama yetişemem herhalde size:))

    YanıtlaSil
  32. dilamı gördüm sanki :)

    YanıtlaSil
  33. selam gmzcim selam hilyyyymmm evet evet bir dila gördün:))))

    YanıtlaSil
  34. dila oyunda hily
    bize yetişmeye çalışıyor :)))

    YanıtlaSil
  35. gmzcim :) resmin hayırlı olsun..güselmiş..
    hayata gülümse :)

    YanıtlaSil
  36. saol hilym
    gerçek hayatta hep gülümseyemesekte buralarda her zaman gülümseme taraftarıyım

    YanıtlaSil
  37. ben 7. odadaki ipucunu anlamadım:(

    YanıtlaSil
  38. aaa yazınca yaptım yok size yetişemem daha bitmişsiniz gmzcim ben arkanızdan nal topluyorumm:)))

    YanıtlaSil
  39. dila
    üst tuşa 2 kez
    sol tuşa 3 kez
    sağ tuşa 5 kez
    alt tuşa 1 kez tıkla

    YanıtlaSil
  40. snow gelip kopya vermeseydi nallar hala bizde olacaktı dila :)))

    YanıtlaSil
  41. selam dilacımmm;)
    ewet gmzcimm kahkaha sesi dünyadaki en güsel seslerden bir tanesi die düşünüorum:)
    **Herkesin yüzüne yakışan en güsel ifade**

    YanıtlaSil
  42. aynen gmzcim, kesinlikle, zamanlaması çok iyiydi snowun.tekrar teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  43. sağol gmzcim yazınca yapmıştım ama sen bir daha yazmışsın emeğine sağlık:))ama sizin maşallahınız var ben sizin kadar şifre kaşifi değilim hep takdir ediyorum:)

    YanıtlaSil
  44. bende takdir edenlerdenim dilacımm :) daa çok fırın ekmek yemem lazım çook...çok çalışmam lazım çoook :)))
    hımm aydi ben gidiorum şimdilik...kendinize ii bakın sağlıcakla kalın hoşçakalın:)

    YanıtlaSil
  45. güle güle sevgi kelebeğim gitmeseydin azcık konuşurduk online da:)))

    YanıtlaSil
  46. :)))) Ya ben bu ilk kapıda bayağı bir zorlandım :))) Dön dolan, dön dolan ipucu göreceğim diye :))) Sonra dedim ki kendi kendime, Cal belki hily'i dinlemiş, kapının üzerine yedek anahtar bırakmıştır bizim için :))

    YanıtlaSil
  47. Şu açılı olanı anlayamadım.. Bir tek saatte o açıya yakın bir görüntü var.. Nerden cıkmış acaba o sayı?

    YanıtlaSil
  48. Tamam şimdi oldu :)Kopya baktım açıklaması için.. 30 derecelik açı ile gösterilen sekil saatte oldugundan, saatte akrep ve yelkovan 11 ve 12 yi gösteriyor. Tabloda da 30 derecelik açının alk kısmında x işareti oldugundan 11 ve 12yi çarpıyoruz.. Sonuç:132

    YanıtlaSil
  49. 10. odada etajerin arkasından ve kapı tarafındaki kenarından toplam 2 tane kağıt alınıyor.. Kağıtlara bakınca zaten 3,7,4, sayıları işaretli..
    11 de snow yazmış zaten.. kağıtta ustte 6 ve 3 yazoıyor altta da o=1 yazıyor ama sanırım o geometrik şekil= 1 gibi alınacak.. içinde altı tane geometrik şekil olan yıldız ve 3 tane geometrik şekil olan 3 kareli olan şekil seciliyor..

    YanıtlaSil
  50. 15 ve 16 kopya olmak zorundaymış zaten :)) Ellerinize sağlık arkadaşlar :))
    Çook teşekkurler size..
    Güzel oyunmuş :)

    YanıtlaSil
  51. hahahah Dilacımm, sewgi kelebeği haa...alemsin haaa:))
    Eskizim seninde ellerine sağlık kujum:))
    Ney ney,Cal beni dinlemiş midir...Sencee :) Siteye epeydir uğramıor..Görünüşe göre, unutulmuş olmamızın olasığılığı daha kuwwetle muhtemel bencee.. Bir de seslenmelerimizi,önerilerimizi okusun..Ha birde dinlesin:))İlahi sen :))Pek de seslendik,kulaklarını çınlattık oysa..Umarım bir sıkıntısı ws yoktur diorum we iyidir.
    Aklıma iki söz geldi ama birini yazayım :))Unutma unutulanlar unutanları asla unutmazlar:)

    YanıtlaSil
  52. Hahahahah Hilym :)) Yalnız ben ikinci sözünü merak ettim şimdi :)))

    YanıtlaSil
  53. Yetişemedim sanırım...Hımm o halde ii geceler kujum...kal sağlıcakla we hoşça.bi de merakla ;)

    YanıtlaSil