2011/09/27

Baby Escape



Yeni kaçış oyunu.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. Beşiğin sağından kıskaç gibi bişey aldım.
    Beşiğin içinden yastı, etajerin üstünden bebek, alt kısmından da marakas gibi bişey aldım.. tıklayınca sallanıyor ve içinden yıldızlar çıkıyor

    YanıtlaSil
  2. şifre damla, nota ve yıldız ama.. yıldızlar tamam 5.. ama damla ve notayı bulamadım daha..

    YanıtlaSil
  3. elimizdeki kıskaçlı itemle biberonu aldık, içinde 1 nota var.. ilkini deneyerek 415 cıktı.. içinden emzik aldım.. Emziği beğe verdim.

    YanıtlaSil
  4. yatağın sağ köşesinden bebek bezi de aldım.. damla var üzerinde.. Dmek ki burdan geliyormuş damla sayısı.. bezi bebeğe taktım, elinde anahtar bebeğin.. Aldım kilidi açtım..
    Hay Allahım ne anne :)) Çocuk kaçıyor anne hala Tv izliyor :))

    YanıtlaSil
  5. Çook şirirn bu bebiş.. Annesine gitti.. Yastığı sehpanın önüne koyuyoruz, ordan sehpaya çıkıp annesine gidiyor :)) Çok şükür anne de Tvden gözünü alabildi.. Zavallı yavrucak annesine gitmek için neler yaptı :)
    Teşeşkkurler :)) Sondaki bebişi görmek için bile oynanır bu oyun :)

    YanıtlaSil
  6. çok güsel bir oyundu,bebiş gerçekten çok şirindi Eskizim katılıorum..teşekkürler,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil