2011/09/30

Aurora 2



Pastel games yapım yeni oyun.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

32 yorum:

  1. slm. pastel oyunuymuş. güzel olur pastel oyunları :)

    YanıtlaSil
  2. evet eat birincisini oynamıştım oyunun
    diğerini bitirip buna geliyorum

    YanıtlaSil
  3. yanlış bişeyler yaptım sanırım. tam birine ateş ediyodum beni vurdular. sonra biyere gidip mektup buldum ve bitti.

    YanıtlaSil
  4. Selamlar , kolay gelsin size :)) Tam yemek saatine denk geldi ama :(
    Livella nerdesin? Bak Pastel geldi...

    YanıtlaSil
  5. Az sonra devam edeceğim oyuna.. Gazeteciyle konustum, onun dediği mağazay gittim, ordaki kadının arkasından bir kağıt aldım.. Sonra otele döndüm, şemsiyelerin yanından aldığım itemle üstteki kızın odasını açtım.. İnişte karsılaştığım temzilikçi kadına 1 dolar verdim.. Sonra istasyona gittim.. Ordaki bir yaşlı adamdan tabanca aldım.. İstasyonun arka kapısından çıkıp bir eve gittim.. Ordan bir item aldıp, arka kapısını açtım.. Kuyudaki çıkrığı sabitlemek lazım.. BU arada takip ediliyorum.. Az sonra devam edeceğim.

    YanıtlaSil
  6. Kaş göz arası yine geldim :) kibritle lambayı birleştirmiştim.. Bu arada istasyondaki adamdan aldğımı revolver diye okumuştum, o bir görünmez murekkep gibi bişeymiş.. Kadından aldığım kağıda yazdım.. adres çıktı.. iple de feneri birleştirip kuyuya saldım.. Aşağıya indim.. Ama artık gitmeliyim .. Gelirim yine :))

    YanıtlaSil
  7. ilk yorum benimdi ama anca şimdi oyuna başlıyorum

    YanıtlaSil
  8. eskiz sana uydum indim kuyuya
    beni yalnız bırakma buralarda

    YanıtlaSil
  9. evin arka kapısını açıp bişeyler aldım
    aldığım iki şeyi birleştirip kuyunun odununa taktım ağırlık olarak
    aşağıki kapı açılmış girdim içeri

    YanıtlaSil
  10. üst kapağı açıp yeni bir yere geldim
    masadaki çekmecede saatin içinden kağıt ve yerde kitabın içinden bişey aldım diğer odada duvar saatinin sallanan yerine taktım saat çalıştı içinden bişey aldım

    YanıtlaSil
  11. en sağ kapıda iskeletin orda duvara elimdeki sarı şeyle tıkladım yazı yazdı döşemenin altındaki kutuya elimdeki kağıtlardan birindeki şifreyi girdim dürbünlü tüfek aldım yada ben ona benzettim

    YanıtlaSil
  12. ipi nerden aldınız ip bulamadım

    YanıtlaSil
  13. nasıl olduysa postanenin önündeyim ip aldım
    merdivenlerden çıktım kilidi tüfekle kırdım yukarı ip atıp tırmandım
    dürbünden bakıyordum tüfeğin ama vuruldum ve ölmeden gidip merynin mektubunu okudum

    YanıtlaSil
  14. adsız gittiğimiz evin sol arka tarafından aldık ipi
    sola iki kere git çitlerde asılı ip
    yorumunu anca görüp cevap yazabildim kusura bakma

    YanıtlaSil
  15. selaamm:)) bitti sanırım

    YanıtlaSil
  16. ok sagol. bu arada mektupta

    eger bu mesajı okuyorsan demekki hayattasın. PO kutusunda belge, para ve harita var.O'nun ( sanırım Aurora dan bahsediyor) geldigi yerde seninle bulusmayı sabırsızlıkla bekliyorum. yazıyor

    YanıtlaSil
  17. Ne olacagını bir an merak ettim, Balalrd ve Pinkerton'un ajanları buyuk ihtimalle öldüler.Burada beni tutan hiçbir şey yok artık. Ayrıca hic norvecte bulunmamıstım. uzun bir yolculuk olacak yazıyor. Sanırım Auro 3 norvecte olacak :)

    YanıtlaSil
  18. tabi bu son yazdıgım mektupta degil diger ekranda yazıyor. Tesekkurler herkese

    YanıtlaSil
  19. slm dilaa :))))
    biz vurulduk sen belki başka bir çıkış bulursun

    YanıtlaSil
  20. canım valla nasıl oldu anlamadım 2. bölüme geçtim evdeyim ama ben sizin yazdıklarınız kadar uzun şeyler yapmadım:)sanırım yanlış oldu:)

    YanıtlaSil
  21. dila sen uzun uzun yazdığımıza bakma iki tık ta oluyor herşey :)))

    YanıtlaSil
  22. canım ben ev mi otel mi anlamdım girdim kapının ordaki şemsiyelikten tel aldım üst kat odayı açtım ordayım otur kalk oynuyorum bu oyunu bitiremem bugün:)))

    YanıtlaSil
  23. 3. bölümdeyim ama ne yaptığımı bilmeden geziyorum avare avare:))

    YanıtlaSil
  24. yok kuyunun orda kaldım yapamıyorum lamba kibrit birleşmiyor zaten çok kalktım oyunun başından tadı kaçtı
    elinize sağlık yine de arkadaşlar:)
    iyi akşamlar:)

    YanıtlaSil
  25. Evet ben de bitirdim oyunu nihayet :) Ellerinize sağlık :)
    Dilacım birleştiğini farketmemiş olabilirsin.. Kibriti lambaya tıkla ve sonra da lambaya iple tıkla.. Sonra da kuyunun içine karanlığa doğru tıkla... Ondan sonra aşağıya inebiliyorsun...

    YanıtlaSil
  26. Eskiz bugün görebildim oyunu /= Dün hediye aldığım günlerdendi bir hediye de pastelden gelmiş neyse ki daha geç olmadan gördüm(;
    Madem arkadaşlarım vuruldu benide vurun deyip attım kendimi tabancanın önüne (= Teşekkürler hepinize.

    YanıtlaSil
  27. Livella :)) Birgun gec de olsa oynamana sevindim :))Pastel görünce ilk aklıma sen geliyorsun, ne yalan soyleyeyim :) Dün hediye aldığın bir gun demişsin, doğumgünün müydü yoksa ? Eger öyleyse,18. yaşın kutlu olsun canım :))) Bu ve bundan sonraki tüm 18. yaş kutlamaların kutlu olsun :)))

    YanıtlaSil
  28. Çok teşekkürler Eskiz (= Bu ve bundan sonrasında hep birlikte nice 18 ler devirmek dileğiyle... (;

    YanıtlaSil
  29. Nice mutlu ve sağlıklı 18 yaşlara Livellacım :)) Hem senin hem de bizlerin 18. yaş kutlamaları kutlu ve mutlu olsun :)) Geç kaldım farkındayım ama sana ellerimle pasta yaptım.. Afiyetle ye olur mu?
    http://imageshack.us/photo/my-images/594/catcake.jpg/

    YanıtlaSil
  30. Offf bu pasta yeennmezmii (= Çok sağol Eskiz ellerine,kollarına,emeğine sağlık mmmm enfes...
    Bu harikalarından sadece 18 lerde değil hep beklerim, bekleriz (=
    İnan bugüne kadar aldığım en güzel en değerli hediyelerden , bu hediyemi hiçbir zaman unutmayacağım çok teşekkür ederim güzel insan Eskiz.

    YanıtlaSil
  31. Livellam :)) Begendiğine coook sevindim :)) Sen iste ben sana yine yaparım :))
    Güzel sözlerin için de ayrıca teşekkur ederim.. Gözler güzel görmek için bakınca, karşısındakini mutlaka güzel görüyor ;)

    YanıtlaSil