2011/09/09

Asobi



Yeni kaçış oyunu. İyi oyunlar

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

112 yorum:

  1. ilk ekranda duwardaki soldaki kağıdın arkasında yazan open yazısına tıkladım..
    sol kapı açıldı içerdeim..

    YanıtlaSil
  2. içeri girmemle çıkmam bir oldu kilitli kasa we şifre isteyen bir yer görünce...
    içerdeki odadaki çekmecelerden en alttakinden anhtar aldım..

    YanıtlaSil
  3. su tabancası aldım bi tane

    YanıtlaSil
  4. o soldaki kapıdan girip duwardaki kasayı açtım neydüü belirsüz bir item aldım:))

    YanıtlaSil
  5. selam Nükhet sağolasın sanada kolay gelsin

    YanıtlaSil
  6. mavi kutulu yerin cekmecesinden anahtar

    YanıtlaSil
  7. kasayı actıgımız yerde, dısarıda buldugumuz cikolatanın seklini ve bikaç bişi dah aistiyo

    YanıtlaSil
  8. aa su tabancasını bende aldım şimdi..ilk ekranda iki kapını olduğu ekranda rastgele tıklarken aldım..

    YanıtlaSil
  9. tamam buldum iki kapılı ekranda ekranın altında geri oku war tıklayınca alınıor

    YanıtlaSil
  10. mawi dolapların üstündeki şifreli yerlerde en başında şekiller war kare ws...duwardada war aynı şekilller

    YanıtlaSil
  11. ssağdaki mawi dolabın şifresi yazı mı acaba t harfi war anlamadım..baya bir şifre war bizi bekleyen anahtar we t wida lazım

    YanıtlaSil
  12. içerdeki odadaki şifrte yerinde yazan lock yazısı renkli yazılmış...şifre için ipucu sanırım...open yazan yerin yanındaki şekilde renk değiştirio yanındaki 3 düğmeye tıklanınca.

    YanıtlaSil
  13. kapıları gördügümz yerde geriye basınca yönleri gösteren japonca bişiler cıkıyo.. look up yazan yere basınca baska bi görüntü oluşuo

    YanıtlaSil
  14. duvardaki kare şekle tıklarınca içinde AAK harfleri var

    YanıtlaSil
  15. şekillerin hepsinin altında bişiiler var

    YanıtlaSil
  16. bende göremiorum aak de yok

    YanıtlaSil
  17. duvardaki şekiller varya büyük üçgen kare,onların ortasına tıklayınca çıkıyor

    YanıtlaSil
  18. pencerelere yaklaşınca hemen alt çizgisine tıklandığında açılıyor ve dışarıda şekilleri görüyoruz
    ilgisi varmı bilmem ama çikolata vardı kahve-pembe-kırm.
    bu renkleri asansördeki yere girmiştim sabitlenmişti

    YanıtlaSil
  19. yok yapamıyorum. baştan başlatıcam

    YanıtlaSil
  20. ÜÇGEN PENCERENİN İÇİNDEKİ NE ACABA

    YanıtlaSil
  21. hee hilyy. çikolata şeklini tamamlayınca acılıyor pencereler. içeride renkleri gir. sonra

    YanıtlaSil
  22. tamam oldu şimdi...:))

    YanıtlaSil
  23. sağdaki mawi dolabın şifresi swee imiş kopyadır.dolap açıldı dolabın içindeki düğmeye bastım demir bir item aldım..

    YanıtlaSil
  24. düğmeye tıkladığımdan ötürü lamba yandı..

    YanıtlaSil
  25. hey allahım cikolatadan sweet mi anlamalıydık yani..

    YanıtlaSil
  26. aa anladım sanırım şifrenin neden swee olduğunu...
    su tabancası aldığımız yerde , yerde yönler war
    4
    w..e
    s
    odadaki şekillerin yönlerine görede swee şifre

    YanıtlaSil
  27. puff lambanın tek işlevi zaten bildigimiz yeri göstermek mi yani

    YanıtlaSil
  28. dolap içinden aldığımız halka,çikolatanın oradaki gri yuvarlağa oturuyor

    YanıtlaSil
  29. senin dediğin daha mantıklı :))

    YanıtlaSil
  30. bi zamazingo almısım metal onun yuvarlagın üstüne yerleştirdim

    YanıtlaSil
  31. bu aak nın yanında iskambil kagıtlarının işaretleri var

    YanıtlaSil
  32. AAK olan yerde iskambil sembolleri var
    As As Kral olark düşününce 1113 oluyor
    bunu mavi olan yerde 12345 e göre renklerinde girdiğimizde açılıyor

    YanıtlaSil
  33. bu baglı seyin arkasında kilit çıktı simdi demin yaklasamıyordum

    YanıtlaSil
  34. yeşil yeşil yeşil turuncu yani
    teşkür Barış :)

    YanıtlaSil
  35. yok kilit hep wardı :)

    YanıtlaSil
  36. sağol mystic
    o metalin üstünede aldığımız itemleri yerleştirdim. dondurma oldu anahtar aldım

    YanıtlaSil
  37. aa sopa almışım sizde warmı ??

    YanıtlaSil
  38. tabure wari şeye nesneleri koyunca anahtar aldım..

    YanıtlaSil
  39. o tipitipin arkasındaki kilitli yeri açtım ama kapı açılmıor..

    YanıtlaSil
  40. tamam açıldı kilit açılınca uzak ekranda iken kapıya tıkladım öyle açıldı...

    YanıtlaSil
  41. kalp kıza yerleşcek sanırım

    YanıtlaSil
  42. banyodaım musluğun ortasındakini aldım..
    küwete yaklaştım kız çıktı dans eden kalp ile tıkladım küwet su doldu..

    YanıtlaSil
  43. ahah cok komik yaa banyoya girdim şekildeki kız var bastıkca kırıtıyor:D

    YanıtlaSil
  44. Barışçım sopa dediğim item o tabure wari şeye koyduğumuz ilk itemmiş ben sopaya benzettim çok özür

    YanıtlaSil
  45. küwetteki suya tıkladım su tabancası ile sanırım su doldurdum :))

    YanıtlaSil
  46. dus baslıgının ordaki musluktan da bi parça aldım ben beyaz. sopa yok

    YanıtlaSil
  47. onuda iki kjapının ortasına tkatım bişiler aldım

    YanıtlaSil
  48. mor yaratığı küvete atınca anahtar

    YanıtlaSil
  49. musluktan aldığım demir parçasını iki kapının ortasındaki deliğe taktım..

    YanıtlaSil
  50. mawi kasayı açtım anahtar we boya kalemi..

    YanıtlaSil
  51. kutudan aldıklarımızla banyodaki duvarı karalıyoruz:D

    YanıtlaSil
  52. sonra su tabancasıyla temizlioruz

    YanıtlaSil
  53. kırmızı pastel kalem ile sağ kapıdaki sol duvaraı karaladım su tabancası ile yıkadım elimde 97878 numarası var nereye kullanıcam bilmiyorum

    YanıtlaSil
  54. elimde anahtar va racıcak kapı yok:D

    YanıtlaSil
  55. şu üçgenli yer iç odaydaki şekillerle ilgili sanırım ama çözemedim

    YanıtlaSil
  56. su tabancası aldığımız yerdede kilitli bir yer war gibi ama anahtar açmadı..
    daha iki tane şifre yeri war..çekmecenin şifresi we iki kapı arasındaki yerin şifresi..
    lambanın ordada bişi yapmadık

    YanıtlaSil
  57. anahtar var kapı yok şifre var sayı tutmuyo :)hadi bakalım..

    YanıtlaSil
  58. he walla aynen Nükhetçim :)

    YanıtlaSil
  59. ben bu sayıları deniyorum.

    YanıtlaSil
  60. 97878 yazısının altında japan yazıyor ve bayrakları var bir ipucu ama neyin ipucu bu :)))

    YanıtlaSil
  61. lambayı kapatıp anhtar ile duwardaki widaları sökeyim dedim yemedi :))

    YanıtlaSil
  62. hahah:D hım harf rakam kombini olabilir belki ama o zaman 2şer aynı harf lazım olur:S yani a 7 olsa 8 ne olcak:S

    YanıtlaSil
  63. duwardaki üçgende sayılar war kullandıkmı??

    YanıtlaSil
  64. 3lü şifreyi girmedik biz daha di mi,çekmece yani

    YanıtlaSil
  65. kopya buldum
    http://imageshack.us/photo/my-images/838/numbersf.png/sr=1

    YanıtlaSil
  66. buna göre 9584 ama olmadı bir atraksiyon

    YanıtlaSil
  67. kopya bile çekemiorum :D

    YanıtlaSil
  68. yuh ama:)) 25 yıl bu oyunun basında kalsam aklıma gelmez

    YanıtlaSil
  69. hım sayılar varda, renkleri de var karısık denemek lasım bence

    YanıtlaSil
  70. 25mi 50 sene kalsam gene gelmezdi :) sayı olabileceklerini düşündüm düşünmesinede hayatta o sayıları çıkaramazdım ki 9584 olmadı bende bişi

    YanıtlaSil
  71. 8594 denedim ben sanırım en son acıldı kapı

    YanıtlaSil
  72. ahhaha bikini giydirip havuza attı ya

    YanıtlaSil
  73. gitcen mi kalcan mı dio:) içerideki odaya giriosun şifreyi lock yazısı renkliydi ya

    YanıtlaSil
  74. bitti sanırım teşekkür etti:D

    YanıtlaSil
  75. pardon 8495 yazmış da olabilirim

    YanıtlaSil
  76. 8594ü nereye ggirdiniz bende biryer açılmadı

    YanıtlaSil
  77. aaa birde orda şifre wardı dimi ben deli gibi iki kapının arasındaki yere giriorum şifrei :D

    YanıtlaSil
  78. bi gariplik var ama bir sürü şey vardı... böle bitmesi cok sacma. bi daha oynıcam

    YanıtlaSil
  79. Nükhetçimm sol kapıdan girinceki şifreye girilio ama girme derim...çekmecenin şifresini girmedik ki eksik bitti

    YanıtlaSil
  80. evet 8495 miş bende havuza daldım ama anahtar falan kaldı anmadım bu işi neyse hepinize teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  81. su cikolata renklerini girdiğimiz yere yazıdm ben şifreyi. iki rakamdan birini yazdım. hily verdiği rakamları denedim yani. ama bi gariplik var cıktıgımda hala çekmece ve kapının arasındaki yere şifre girmemiştim

    YanıtlaSil
  82. evet hily, girdim, bende suya atladım şifre ve anahtar elimde patladı .)

    YanıtlaSil
  83. bende annamadım wallahi :))
    herkese teşekkürler..

    YanıtlaSil
  84. baştan başlayım bari :D

    YanıtlaSil
  85. 988 çekmeceyi açtı tornavida

    YanıtlaSil
  86. lambanın orayı açtım ama sarı ışıktan başka birşey yok malesef

    YanıtlaSil
  87. üçgen pencere aydınlanmış ve hily nin verdiği kopya ekranı geldi

    YanıtlaSil
  88. çok asobi bi oyunmuş :)

    YanıtlaSil
  89. hala ckapılaırn arasındaki şifre yok:d

    YanıtlaSil
  90. 1 item yeriniz boş mu çıktınız

    YanıtlaSil
  91. ben 2. ye başladım :D bi item yerim boş elimde anahtar war...lock yazan yerdeki şifrei girip çıkmıorum :)

    YanıtlaSil
  92. ne 2. 3. ye başladım ezberledim artık oyunu :D

    YanıtlaSil
  93. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  94. üçgen pencerede her bölmede dijital saat gibi çizgiolan yerlerde çizgi yokmuş gibi, çizgi olmayan yerleride varmış gibi farzedince 5608 sayısı çıktı. orta çekmeceye girdim kilidi açtım çekmecenin arkasıdna bi bölme çıktı sopa aldım. ucuna anahtarı takıp tavandaki( lookup (yukarı bak) yazısına basınca çıkan ekran) deliğe tıkladım salıncak indi. yukarı çıktım ama tekrar aşağı inebiliyorum. doğru çıkış deil sanırım.

    YanıtlaSil
  95. mavi yere tıklayınca verdiğiniz kopyanın nasıl bulunduu anlaşılıyor.

    YanıtlaSil
  96. kırmrzı:9
    yeşil:5
    sarı:8
    mavi:4

    lock yazısındaki renklere göre dizince:8495

    YanıtlaSil
  97. harikasın seninle gurur duyuyorum :)atraksiyonsuz bir bitiş oldu belki ama,olsun herşey kullanılmış oldu bu sayede :) teşekkürler Eatezel :)

    YanıtlaSil
  98. aa pardon atraksiyın warmış ki :) yazı çıkınca sağ taraf oka tıkladım yine hawuz kaydırak ws..aynı son oldu :)

    YanıtlaSil