2011/09/26

Ancient Tomb 1



Yeni macera oyunu.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. kuru kafaların altından coin
    vazonun altından puzzl
    halkayı yaptım çubuk

    YanıtlaSil
  2. sopayı tahta küplerden birine taktım 3 tane daha lazımsağdaki tahta küpün arkasından puzzle
    vazonun yanındaki pembe yere yerdeki iskelet kollarına göre 3121 yaptım puzzle
    renkli kutuya fenerlere göre sarı yeşil kırmızı mor girdim kürek
    kürekle mezarı açtım coini taktım anahtar
    anahtarla dolaptan çubuk puzzıllar dolabın yanındaki mezara takılıyor

    YanıtlaSil
  3. kapının sağında mor sarmaşıktan tel
    telle kafesten son puzzle
    parçaları taktım bi çubuk daha
    örümcek ağlarının katlarına göre tabuta 7537 girdim son sopa
    mezar taşlarındaki kemiklere göre sol sağ sağ orta anahtar ve çıkış :)))

    YanıtlaSil