2011/08/29

Water Temple 3



Yeni oyun. Bol şanslar

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

27 yorum:

  1. kayanın arkasından full moon diye bir şey
    ekranda sağ önde çata gibi bi item

    YanıtlaSil
  2. bizim iftarada az kaldııı:(

    YanıtlaSil
  3. güneşin önünde yerdeki yuvarlakları yeşil turuncu mavi beyaz yaptım (ilk ekrandan sağa gidince duvardaki renkler)
    mavi parça aldım

    YanıtlaSil
  4. hayemmmmm hg canım özür şimdi farkettim :(

    YanıtlaSil
  5. güneşli yerden kazma aldım

    YanıtlaSil
  6. mavi parçaları yukarıdan sarkan sandığa yerleştirdim başka bir parça aldım earth piece'miş

    YanıtlaSil
  7. aa evet tepeden sarkıyomuş sağol canım

    YanıtlaSil
  8. iftar saati sonra bakarım.
    kolay gelsin canım.
    iyi bayramlar..:)

    YanıtlaSil
  9. kazmayla sandıklı ekranda duvarı kırdım toprak aldım

    YanıtlaSil
  10. sağol hayem afiyet olsun sana da iyi bayramlar
    toprağı 2. ekrandaki kare kutunun üstüne koydum

    YanıtlaSil
  11. turuncu sarı kırmızı ve açık kırmızı diyim öle yaptım güneşin renklerine göre
    güneş aldım

    YanıtlaSil
  12. güneşi 2. ekranda duvardaki yuvarlağın ortasına koydum

    YanıtlaSil
  13. aynı ekranda sol üst köşeden lens aldım

    YanıtlaSil
  14. lensi güneşli ekranda yukarıda soldaki pencereye koydum beyaz sarı turkuaz mavi görünüyo
    ilk ekrandaki renkleri buna göre ayarladım yarım ay aldım

    YanıtlaSil
  15. etrafta bi ton ipucu var ama ben bişeycik bulamadım :(
    deniz yıldızları var duvarda dünyanın çevresindeki noktalar var bir de sandığın arka duvarında soru işaretli yer var

    YanıtlaSil
  16. 324? (son rakamı denerken açıldı) güneşin yanındaki yere girdim su aldım

    YanıtlaSil
  17. suyu 2. ekranda toprağı koyduğumuz yerin üstüne döktüm yıldız parçası aldım

    YanıtlaSil
  18. yıldız ve toprak adlı itemleri kapının sağına yerleştirdim

    YanıtlaSil
  19. 3241 ahşap kutunun şifresi kopya baktım :( dünya aldım

    YanıtlaSil
  20. dünyayı 2 ekranda duvara taktım güneş parçası aldım

    YanıtlaSil
  21. 324 ve son rakam hatırlamıyorum.diğer şifre yerine girilince kapının soluna takığım kartı aldım.

    YanıtlaSil
  22. şifreler uzun yeşil yosunların sayısı ben 1324 girmiştim önceden:(

    YanıtlaSil
  23. ilk ekrandda en solda 7458 yazıyo yeni farkettim :) pembe yere girdim yarım ay aldım
    ay parçalarını sandığa yerleştirdim mavi fonlu ay parçası aldım onu da kapıya takınca bitti teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. sen sağol sayende çıktım:)
    rakamı görmemişiz iyimi:)

    YanıtlaSil