2011/08/22

Waldo the Wizard



Yeni macera oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. pencereden anahtarı alıp kasayı açtım..içindekini aldım..
    soldaki wazonun içindeki çubuğumsu itemi aldım..
    masanın üstüdeki en üstteki deftere tıkladım aldım..
    tablodaki yaratığın şapkasını aldım..sağ tarafa tıklayıp etabı tamamladım..
    .........
    kırık dala tıkladım..kurbağa gitti..
    kuş yuwasına tıkladım, sonrada önünde bulunduğum ağaca...
    (kuş yuwasının yerini değiştirdim..)
    sağdaki ağaca tıkladım dewrildi.karşıya geçtim..
    .........
    ağaçtaki yaprağı we ipi, yerdeki dalı aldım..
    yerdeki kayaya 2 kere tıkladım...kaya bölündü..
    kayaya tıklayıp su aldım..
    soldaki ağaca tıkladım aldığım suyu döktüm..
    aynı ağaçtaki sincap diğer ağaça geçti..yere kırmızı birşey düştü...
    o kırmızı itemi de aldım..bitkiye tıkladım...
    kırmızı itemi yiyen bitki canawar yol werdi..
    ........
    ağaçların sol we sağ yanlarından dal aldım..totalde 6 tane oldu..
    ortanca ağacın önündeki bitkiye tıkladım...meywe werdi..aldım..
    canawara tıklaıp nişan almaya çalışıorum ama pek başarılı olamadım..
    die düşünürken canawar hapis olmuş,yaptığım atış talimlerinden ötürü..
    ........
    soldaki kütüğe tıkladım kütük büyüdü, kuş kaçtı..
    köprüyü oluşturan iki odunu we ipi aldım..
    yerdeki 3yuwarlak ile 2 yuwarlak arasında aşaıda kalan yuwarlağa tıkladım..sağ taraftada 3 tane oldu..
    sonra yuwarlaklara tıkladım...köprü oluşturup karşıya geçtim..
    ........
    yanardağa tıkladım..
    adamın üstündeki siwri şeye tıkladım..
    sonrada sağ yanımdaki yerdeki kayaya..
    we üstte en soldaki büyük kristale..
    the end :))

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık kujum :)

    YanıtlaSil
  3. ne demek fikrimin ince gülü :)

    YanıtlaSil