2011/08/19

Summer Lethargy


Yeni oyun. İyi oyunlar


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

13 yorum:

  1. yastığın altından şablon aldım diğer yastığı kaldırınca bi tavşan koşup durmaya başladı

    YanıtlaSil
  2. çaydanlığa tıkladım bi tavşan içinde yatıyodu yerdeki bezi kafasına koydum sanırım ateşi var yazık :(

    YanıtlaSil
  3. ilk çekmeceyi açtım sonra yaklaştım çekmecenin alt kısmına tıkladım bi tavşancık sıkışmış oraya kurtardım

    YanıtlaSil
  4. 38516
    şablonu sağdaki beyaz şeye tıklayınca çıkan rakamlar

    YanıtlaSil
  5. penredeki hayvan figürlerine göre sağdaki zillere tıkladım bi tavşan çıktı yine

    YanıtlaSil
  6. sağ köşe tavana tıklayınca 123456 yazıyo farklı renklerde

    YanıtlaSil
  7. tavandaki sayıların renk sırasına göre tavandan sarkan perdenin renk köşelerini birleştiriyoruz yani 1 rakamı mavi perdede saü üst köşe gibi
    buna göre
    soldaki tabloya
    sağ üst - sol alt- sol üst- sol alt- orta- sağ alt
    şeklinde tıklayınca bi tavşan daha belirdi

    YanıtlaSil
  8. kasayı açamadım bi türlü

    YanıtlaSil
  9. çekmecelerin soluna tıkladım bi tavşan da oraya gizlenmiş

    YanıtlaSil
  10. 58631 açtı ama mantık nedir anlamadım şeker dolu çuval aldım :)

    YanıtlaSil
  11. çuvalla çaydanlıktaki tavşanı aldım
    sırayla hepsini alıcaz sanırım

    YanıtlaSil
  12. hepsini alınca kapı açıldı bi adam geldi konuştu yerdeki tavşana tıkladım canlandı bitti

    YanıtlaSil