2011/08/17

Summer Gift


Yeni oyun. İyi oyunlar.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

36 yorum:

  1. link şu an 404 hatası veriyor. umarım yeni link ya da link aktif olurr

    YanıtlaSil
  2. link yenilenmiş buyrun buradan
    http://taakodasu.pupu.jp/natsu/entrance.html

    YanıtlaSil
  3. çekmeceden 2 kağıt aldım
    masanın üstünde kağıtta yine caponca var off diğerinden kurtuldm bundan kurtulamıcam sanırım :(

    YanıtlaSil
  4. tablonun üstünden kalem
    kalemle elimizdeki beyaz kağıdı çiziktirdim güneş resmi ve yazılar çıktı

    YanıtlaSil
  5. sağa gittim yerde saksının arkasında duvarda V,VIII rakamları var alt alta

    YanıtlaSil
  6. merdivenle yukarı çıktım yastığın altından makas aldım I,III,VI yazıyo yan yana

    YanıtlaSil
  7. aşağı indim dolaptan tişört aldım sol rafta II yazıyo yanında şifre girilecek yer var
    sağa gittim yine ışığı söndürdüm sağdaki tabloda tavşan fil balık yengeç figürleri belirdi

    YanıtlaSil
  8. makasla tişörtü kestim
    kapının orta kısmında raf var çektim beyaz kağıdı koydum

    YanıtlaSil
  9. sağa gittim dolaplara tavşan fil balık yengeç sırasıyla bastım sol üst kırmızı çekmeceden kağıt alduım belki de hemen alınıyo bilmiyom

    YanıtlaSil
  10. hayvan resimli dolabın üstünde şifreli kutu var kırmızı yeşil siyah renkleri var tabloya baktım 487 çıktı (kırmızı çizgileri birleştirince 4 rakamı yeşilleri birleştirince 8 siyahları birleştirince 7 çıkıyo)
    kutuyu açtı 487 iğne iplik aldım

    YanıtlaSil
  11. kumaşı diktim iğne iplikle zarf gibi oldu

    YanıtlaSil
  12. zarf gibi kumaşı da kapının rafına koydum

    YanıtlaSil
  13. masanın üstündeki kağıdın altında da IV,VII yazıyomuş

    YanıtlaSil
  14. rakamları 2 sıra halinde dizip buna göre resimli dolaplara bi daha tıklıcaz gibi geliyo ama henüz beceremedim
    mesela
    I,III,VI;V
    II,IV,VII,VIII gibi

    YanıtlaSil
  15. merhaba.
    bende bakıyorum oyunada.
    romen rakamlarını ayının kucağındaki yastığa yerlerine göre tıklıyacağız gibi.

    YanıtlaSil
  16. hayem gel kurtar beni :) tmm bi de o açıdan düşüneyim bakalım :)

    YanıtlaSil
  17. yastığında burun ve yanaklarına tıkl. alt ve üste tıklanmıyor:(
    romen rakamlarına yuvarlak şekilli birşey üst.tıklanması gerekiyor gibi.

    YanıtlaSil
  18. slm. sehpayı devirip tornavida aldım ben.

    YanıtlaSil
  19. burun değil ağız:)
    renklerlede alakalı gibi?

    YanıtlaSil
  20. h.g.eatezel.
    denemiştim ama:( sağ tarafına tıkl.düşüyormuşş.

    YanıtlaSil
  21. selam eat sağol aldım tornavidayı tmm hayem deniyom

    YanıtlaSil
  22. yukarıda yatağın solundaki tabloya tıklayınca actress T. Daddy is fond of her yazıyo dolaptaki şifreyi buradan mı bulacaz acep T. Daddy denedim ama olmadı

    YanıtlaSil
  23. escape de baktım.ama anlamadım şifreyi:(

    YanıtlaSil
  24. yukardaki resmin önündeki o yere büyüteçlemi bakılacakki:(

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar selam kutunun şifresi --nonsense--imiş içinden bide top aldım kopya baktım gerisini bilmiyorum

    YanıtlaSil
  26. sağol asude topla yukarıdaki tabloyu devirdim tablonun sol önündeki yuvarlağa topu koydum tablo devrildi altında başka resim var

    YanıtlaSil
  27. topu yakardaki tabloya attım telefon no verdi

    YanıtlaSil
  28. :)sağol asude yorum gibi yazmışlar
    saçmalıkmış türkçesi..

    YanıtlaSil
  29. tel no veriyo kağıtta 1120531128 kutudan aldığımız tele denedim kağıt aldım

    YanıtlaSil
  30. sarı kağıtla birleştirdim kağıdı

    YanıtlaSil
  31. kırmızı mavi kırmızı sarı mavi mavi mavi sıralamasını verdi ayının kucağından anahtar aldım

    YanıtlaSil
  32. ben tesekkur ederim tatile gönderdik galiba

    YanıtlaSil
  33. anahtarla alt katta kapıyı açtım kadın çıktı karşıma tornavidayla önündeki kutuyu açtım mavi kağıdı koydum başka kağıt verdi

    YanıtlaSil
  34. bütün kağıtları kapının rafına koydum kapı açıldı bitti teşekkürler herkese

    YanıtlaSil