2011/08/24

Samuel Keys Room



Yeni oyun..


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

24 yorum:

  1. selaamm:) bugün ben 1. olayım:)

    YanıtlaSil
  2. ama birileri gelsin lütfen tek zevkli olmuyor hilymmm,eskiiiz gmz özleeeem balıııım hadi geliin:)

    YanıtlaSil
  3. yukarda anahtar var komidinin solunda anahtar var ama alınmıyor

    YanıtlaSil
  4. renkelrin olduğu tabloda mors alfabesi var çevirdim THANKS FOR TO PLAYİNG YAZIYOR

    YanıtlaSil
  5. renkli tablonun mavi yerinde gizlenmiş bir mavi anahtar var adlım bakalım nereyi açacak

    YanıtlaSil
  6. komidininn üst çekmecesini açtı tornavida aldım

    YanıtlaSil
  7. tornavidayla resmi aldım altından yeşil anahtar çıktı. tablonun üstünde de mors var sanırım

    YanıtlaSil
  8. yeşil anahtarla alt çekmeceyi açtım makas aldım

    YanıtlaSil
  9. makasla kırmızı anahtarı aldım çekmecelerden birini açtım 4 tane anahtar resmi olan bir kağıt çıktı

    YanıtlaSil
  10. aldığımız resmin arkasında renklerle ilgili şifre var ama anlamadım tam

    YanıtlaSil
  11. yesıl kırmızı mavı yesıl anahtarlara gore sıfre

    YanıtlaSil
  12. kopyadır:) 5425 ile şifreli çekemceyi açtım cetvel aldım. mantığını tam anlamadım. anlayan olursa yazsın:)

    YanıtlaSil
  13. yesıl =5 kırmızı=4 mavı=2 yesıl=5

    YanıtlaSil
  14. ha tamam şimdi anladım çekmece sayısı 5 tane resmin arkasında yeşil kırmızı mavi yeşil bu sıralamaya göre hangi renk anahtarın kaçıncı çekmeceyi açtığına bakıyoruz 5425 oluyor bu durumda:)

    YanıtlaSil
  15. selam adsız senin yazdığını görmedim ama olsun sonradan oynayanlara yardımcı olur çifte yorum

    YanıtlaSil
  16. anahtarların uzerınde rakamlar var yesılde 5 yazıo kırmızıda 4 mavıde 2 onlar yanı sıfre sıralamaya gore

    YanıtlaSil
  17. JFL ile de kapıdan çıkıyoruz.
    bunun mantığını da sonradan anlarım herhalde:) ya ben de problem var ya da oyunun mantığında:)))

    YanıtlaSil
  18. tam bende onu sorcaktım jfl hangı mantık acaba

    YanıtlaSil
  19. valla adsız eg den baktım sanırım baştaki mors alfabesiyle renkelri kombine etmişler mi ne ordan çıkmış.
    şifreyi bulamadığımdan değil ama sevmedim pek oyunu daha zorlayan oyunlar oluyor ama müthiş keyif alıyor insan bu o keyfi vermedi açıkcası:(

    YanıtlaSil
  20. evet sıkıcıydı aynen :))

    YanıtlaSil
  21. Arkadaslar, anahtarların uç kısımlarında, açma kısmında diyebilirim "." ve "-" ler var.. beyaz olanda yok , yeşil mavi ve kırmızı da var.. O nokta ve çizgileri mors alfabesi çeviriciden cevirince, J,F,L harfleri çıkıyor.
    Teşekkurler ben de bitirdim sayenizde...

    YanıtlaSil
  22. sen sağol eskizm anahtarların uçlarına da bakmak aklıma gelmedi açıkcası:) şifrelr fatihi arkadaşım yine son noktayı koymuşsun:)

    YanıtlaSil