2011/08/29

Puzzle Escape 5



Yeni oyun. İyi oyunlar

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. 2 tane paspasın altından
    2 tane şemsiyelerden
    sağ dolaba yaklaşınca dolabın 1 içinden 1 solundan
    sağ ekranda sehpaya yaklaşınca solundan ve sehpadaki yıldızların içinden

    YanıtlaSil
  2. üçlü yeşil koltuğa yaklaşınca sağından ve koltukların arasından
    puzzle yazdım kırmızı kutudan aldım
    dörtlü yeşil çerçeveden altındaki havludan
    şifreli kutu olan masanın solundan

    YanıtlaSil
  3. şifreli kutunun üçüncü düğmesinden mor yapınca
    şifreli kutuya çerçevelere göre renkleri girince aldım bir tanede bir de kağıt var
    çantayı kaldırdım altından ve içinden
    iki haneli şifre yerine yaklaşınca sağ üstten
    9 numara eksik ve şifreler

    YanıtlaSil
  4. şifreli kutudaki kağıda göre ilk iki kutunun sayılarını çarptım son kutuyu böldüm buldum şifreleri
    1925
    770
    13
    pazıl tamamlanınca kapının şifresini verdi çıktım

    YanıtlaSil