2011/08/17

Mugein



Yeni kaçış oyunu. İyi oyunlar


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

33 yorum:

  1. bundan başlıyım
    kapıyı açtım diğer odaya geçtim çekmeceden anahtar aldım
    anahtarla kapıyı açıp diğer odaya geçtim
    kapının solunda duvardaN SANIRIM KUMANDA ALDIM
    kumandayla kapıyı açıp diğer odaya geçtim
    çekmeceye 2 kere tıkladım anahtar aldım
    anahtarla kapıyı açtım
    sehpanın üstünden kitap aldım kitabın içinden anahtar
    anahtarla kapıyı açtım kitaba göre şifre bulacaz

    YanıtlaSil
  2. kuzummmmmm :)
    şifreyi sana bırakıyorumm

    YanıtlaSil
  3. hahah yok canım olur mu öle şey söz büyüğün şifre küçüğün hadin bakam kolay gele :D

    YanıtlaSil
  4. yaa hayırr bananee ben sana bıraktım bilee :)
    bene 3-5-6 sayıları var anahtarlarda denedim olmuyor sıra sende :)

    YanıtlaSil
  5. Yaramas ve cadı oslem :)) Nerelerdeydin sen ? En sonunda bugun hily ile senin telefonunu bulma yontemi geliştiriyorduk, sana ulaşalım diye :)

    YanıtlaSil
  6. anahtarlarda rakamlar var kare olan 3 üçgen olan 6 daire olan 5

    YanıtlaSil
  7. eskiz nenem buralardayım aslında :) zaten bi gün siteye giremedim tüm çabalarıma rağmen :(( benden bilmeyesiniz diye sesimi çıkarmadım :D
    ertesi gün gezmedeydim. evde olduğumda da bi bakıp çıkıyorum nete bazen onlınea geliyom kimse olmuyo

    YanıtlaSil
  8. kumandayla tvyi açtım ipuçları çıktı :)

    YanıtlaSil
  9. ee ben onu açalı çok oldu ama açmışsındır diye söylemedim :)

    YanıtlaSil
  10. Yaramas oslem, site iki gündür sorun vardı ondan girememişsindir de, ondan once de biz hilyle online daydık. :)) ben düşsem de hilym ordaydı.. Demek ki sen bizden soora geliyordun...

    YanıtlaSil
  11. buldum şekle göre rakamları çıkarıcaz II_IV diyo mesela tvde o kısmı çıkarınca görünen rakam 6
    I-V çıkınca 3
    III-IV çıkınca 0
    630 yani :)

    YanıtlaSil
  12. tşkrlr açtım ama diğer kapılar kapı duvar olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. he bilmiyom giriş çıkışınızı onlınea ama ben geldiğimde kayfe yapacak bi tek insan bulamıyodum yani onca yoldan gel sonra geri dön olmas ki insan bi nöbetçi bırakır di mi :)
    kapı açıldı diğer odadayım

    YanıtlaSil
  14. kitaba about yaptım sol yanından kalem aldım

    YanıtlaSil
  15. kırmızı kitabın yan köşesinden kalem aldım

    YanıtlaSil
  16. kapıları kitaba göre yaptım geçtim

    YanıtlaSil
  17. merhaba:)kızlarr
    kumanda neredeeee?

    YanıtlaSil
  18. slm haye
    kumanda yukarda özlem yazmıştı tam hatırlamıyorum kapının solunda olması lazım

    YanıtlaSil
  19. hayecim hoş geldin canım :)
    kumanda sanırım 2. odadaydı kapının solunda duvarda asılıydı

    YanıtlaSil
  20. kitaba göre kapıları açıp kapattım oldu başka bi kapı belirdi
    sol kapıyı aç son ra sağ kapıyı aç sağı kapa sağı aç solu kapa sağı kapa

    YanıtlaSil
  21. diğer odadayım çekmeceden kağıt aldım
    kalemle çizdim kağıdı anahtar şekilleri belirdi 563
    yuvarlak anahtar üçgen sonra kare

    YanıtlaSil
  22. diğer odadayım kapının önünde yerden anahtar aldım kapıyı açtım başka bir yerdeyim

    YanıtlaSil
  23. oldu tş özlemim kapı şifresi kalemle çekmeceden aldığımız kağıdı karalayınca 653 çıkıyor

    YanıtlaSil
  24. selam canlarımm
    denemiştim onu ama uzakdan tutmak gerekiyormuş:)

    YanıtlaSil
  25. yine çekmeceden kaüıt aldım çiziktirdim yuvarlak ters üçgenli anahtarın ters şekli düz üçgenli anahtarın ters şekli var harfe benzeticez bu sefer shg yaptım olmadı

    YanıtlaSil
  26. SHE şifre ve çıkış tşkrlr :)

    YanıtlaSil
  27. ay bitti hiç bitmeyecek sandıydım :) teşekkürler herkesee

    YanıtlaSil