2011/08/19

Mugcup



Yeni bir kaçış oyunu. İyi eğlenceler


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

60 yorum:

  1. rafta oyuncağın arkasından kumanda aldım pil lazım

    YanıtlaSil
  2. saatin altındaki kutuyu fincan saplarına göre yaptım beşgen aldım

    YanıtlaSil
  3. kapının sol tarafındaki renk paneli bonibonlara gore, pembe, mavi yeşil

    YanıtlaSil
  4. beşgeni oyuncağın ordaki kutuya taktım ama basma sıralaması var galiba

    YanıtlaSil
  5. beşgeni raftaki kutuya taktım

    YanıtlaSil
  6. pembe mevi yeşilin altındaki kutucuktan pil alıp kumandaya taktım

    YanıtlaSil
  7. sayı şifresi için 3,4,5 turavlerini dnedim ama olmadı

    YanıtlaSil
  8. ee kumanda çalışmıyor...

    YanıtlaSil
  9. kumandam da calışmıyo :(

    YanıtlaSil
  10. beklemeyenin klavyesi kırılsınnnnnnnnnnnnn
    günaydın kıslarrr

    YanıtlaSil
  11. kumandayla klimayı çalıştıramadım

    YanıtlaSil
  12. pilleri çıkarrtım, belki sarj edilmesi gerekebilir, prize yaklaşılıyor çünkü

    YanıtlaSil
  13. günaydın öslem tamda şifre kısmına gelmiştik seni bekleyelim bariii:)))

    YanıtlaSil
  14. hg özlemmm çabuk bitirelim kızlarrrr.. :)))

    YanıtlaSil
  15. bilgisayara klavyesinde H I harfi var gibi ama

    YanıtlaSil
  16. masadaki sayılara göre raftaki kutuya tıkladım cd aldımm

    YanıtlaSil
  17. cd yi pc ye taktım harfleri verdi

    YanıtlaSil
  18. 43534553
    4=kare
    3=üçgen
    5=beşgen
    bu sıraya göre tıkladım cd aldım

    YanıtlaSil
  19. pil şarj aleti ve küp gibi bişey aldım

    YanıtlaSil
  20. sağol gmz :) aldım cd yi..
    Oslem yaraması hosgeldin

    YanıtlaSil
  21. ZML çekmeceyi açtı (pcde topu takip edince bu harfler çıkıyo) şarj aleti ve küp aldım

    YanıtlaSil
  22. masadaki renk sıralamasıyla ilgili ip ucu var kağıtta ama

    YanıtlaSil
  23. sağolun kıslar, aldım kağıdı.. arkasında da kareler var

    YanıtlaSil
  24. o kareler dört haneli şifreyi temsil ediyor sanırım eskiz yani şifreyi bu kağıttan bulmamız lazım ama bu zevki ösleme bırakıyorum

    YanıtlaSil
  25. üç basamaklı sayıyı da bulmadık di mi arkadaslar ? benim gelen giden çok olunca, kacırdım mı ki?

    YanıtlaSil
  26. tornavida lazım bize
    her oyunda nasıl kaybediyorlar şu tornavidayı bilmem
    işin yoksa ara dur

    YanıtlaSil
  27. sanırım buldum ben.. ama tekrar kontrol etmeliyim

    YanıtlaSil
  28. yok yok yanlış alarm... elimizdeki kıvrılmış kağıdı, renk tablosuyla birleşitridm de... ordaki harflerin alfabe sıralarını yazıp, o satıra gelen sayıyı denedim ama olmadı

    YanıtlaSil
  29. tablo neyi anlatıyor bi anlasam çözcem de

    YanıtlaSil
  30. Arkadaslar, var mı yeni bişey ? Yeni ve guzel oyun ya gelenim gidenim bitmiyor :(( Oslem yolluyor bunları kesin :)

    YanıtlaSil
  31. hahaha tam tembihlediğim gibi :) yanındakilere söle bu ay çift maaş verecem eskiz :)

    YanıtlaSil
  32. takvime yaklaşamıyoruz di mi kıslar?

    YanıtlaSil
  33. üç haneliyi kopya baktım kızlar 594 müş

    YanıtlaSil
  34. elimizdeki kağıtta işaretli kutucukların alttan sıralamasıymış
    oysa kaç şekilde denemiştim

    YanıtlaSil
  35. önce 4ü bulaydık :)) allık gibi bişey aldık da diğeri olmadan işe yaramayacak gibi

    YanıtlaSil
  36. beklerken accık makyaj yapalım bari

    YanıtlaSil
  37. ayy ne yapsam olmuyo ya kesin çok basit bi mantık var ama ben göremiyom :((
    ayy hadin makyaja gmz :) ben seni boyiim sen de beni olur mu :D

    YanıtlaSil
  38. geldim .. gitti nihayet yanımdakiler :( Oslem ahh bu senin yolladıkların yok mu???

    YanıtlaSil
  39. sağol gmz :) ne kadar basitmiş aslında.. yalnız benim item yerimde birşey var, almadığım o da inaktif olmuş.. Tahta gibi bişey

    YanıtlaSil
  40. turuncu beyaz kırmızı yapmışlar pil aldığımız yeri tornavida

    YanıtlaSil
  41. şu küpün içindeki şekiller sayıya mı cevrilecek acaba? 2,7 5 gibi mesela.. benziyor çünkü

    YanıtlaSil
  42. ha yaşa gmz bi tornavidamız oldu

    YanıtlaSil
  43. elimdeki küpü açtım 1 2 3 4 yazıyor sıralama sanırım
    duvardaki yeri açtım n m

    YanıtlaSil
  44. küp parçalarını allığa bulayıp kağıttaki 4 kareli yere baskı yaptım

    YanıtlaSil
  45. çekmeceden anahtar aldım GPR yazıyo üzerinde

    YanıtlaSil
  46. sağolun arkadaslar :) Çıktım ben de..
    Çook tesekkurler

    YanıtlaSil
  47. sanırım o da diğer çekmecenin ipucu idi
    kapıya taktım anahtarı bitti teşekkürler kıslarrr

    YanıtlaSil
  48. Tekrar açtım da oyunu, elimde kaybolan item tahta değil, telefonmuş.. 594 ün alttan sayılarak bulunması tesadüfmüş sadece... telefondaki rakamlara gore tuşlarla N ve M harfi çiziyoruz.. 7415963-7415369 =594 oluyor ;)

    YanıtlaSil
  49. Bu arada 2. renklerin nasıl bulunduğuna bakamamıştım.. Şimdi baktım egden... Takvimle alakalıymış...

    Elimizdeki arkasında kareler olan kağıdın ön kısmında tik atılmış yerler takvimi gösteriyormuş.. Kırmızılı sütun pazar gunlerini gösteriyor.
    Buna gore gidersek, ilk tik, Monday 2. satır. (Mondayin 2. harfi) ---_ O
    ikinci tik Wednesday 1. satır (Wednesday'in ilk harfi)------- W
    Üçüncü tik de Saturday,5. satır (Saturdayin 5. harfi) ------R

    yani sonuç O(Orange) -W (White) -R (Red) bularak kutucuğa giriyoruz...

    YanıtlaSil