2011/08/16

Lost Trio



Flonga yapımı yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

56 yorum:

  1. slm hilal
    sadece mavi saçlı çocuğun parmaklıklarını gevşetip çıkarabildim ama bi işe yaramadı sarı saçlının tuğlalarından biri sökülecek sanırım

    YanıtlaSil
  2. ben yürümekten öte gidemedim gmz :D
    en iyisi başka oyuna bakmak:9

    YanıtlaSil
  3. aaa sağa devam edebiliyormuş mavi saçlı
    kalkanın renklerini sandığa uyguladım mavi taş aldım

    YanıtlaSil
  4. sola gidip şişenin arkasından anahtar aldım

    YanıtlaSil
  5. selammm
    item bölmesinin sağındaki çocuklara tıklayarak farklı yerlere gidebiliyoruz mavi saçlı çocukla başlıyoruz parmaklı kapıyı tıklayınca demir eğildi bir sonraki yere geçtim burdan sağa gittim sandık var renkleri kopyadır yeşil kırmızı sarı mavi yaptım elmas aldım

    YanıtlaSil
  6. gel hilal gitme ilerleme kaydettik
    anahtarla sarışın çocuğun kilidini açtım

    YanıtlaSil
  7. kalkan nerde gmz hiiiiç görmedim sizin geldiğinizi de göremedim:)
    gmz hg
    hilalim tatlım hg

    YanıtlaSil
  8. mavi saçlı en sağda sağdaki panele basınca kızın kapısını açtım sonra iki panelede bastılar kız son kapıyı açtı başka yerdeyim

    YanıtlaSil
  9. slm dila kalkan şövalyede

    YanıtlaSil
  10. avizede anahtar var ama alamadım

    YanıtlaSil
  11. tmm burdayım kıza kspıyı açmaya çalışıyorum:)9

    YanıtlaSil
  12. aaa sandıktan sağa gidiliyormuş bence oyunun eksiği bu nereye gidilleceği çok zor gözüküyor

    YanıtlaSil
  13. evet dila
    çarklı yerden sola zor gittim

    YanıtlaSil
  14. sağa da gidilebiliyormuş oyunun eksiği gidilecek yerler gözükmüyor

    YanıtlaSil
  15. kırmızı şifreli kutu var ip ucu gören oldumu

    YanıtlaSil
  16. saat şifreymiş ing anahtarı aldım

    YanıtlaSil
  17. ancak gelebildim yanına :D ayyy çok yoruldum:D

    YanıtlaSil
  18. suyun ordaki çarkı söküp sağdaki yere taktım anahtarı aldım

    YanıtlaSil
  19. ama ben açamıyorum kapıları zaten nette sorun var zor yorum yolluyorum

    YanıtlaSil
  20. oyun bozuk sanırım sola gitmek istediğimde kapıdan çıkıyorum hep çarklı yerde

    YanıtlaSil
  21. hilalim hg dedim oyuna daldın kıs göremdin beni zaten özledik:)

    YanıtlaSil
  22. mavi saçlı çocuğu sağdaki bölmeye bırakacaksın sarı saçlı çocukla kızın yanına gideceksin kızı alıp diğer panele koyunca kapı açılıyor anlatabildim mi bilemiyorum:((

    YanıtlaSil
  23. dila en sağda yerde kareler var onlara basınca yeşil ışık yanıyor kapıların yanında kolu indirince açılıyor

    YanıtlaSil
  24. hb canımın içi oyun karışık kusuruma bakma gmz ye yetişmeye çalışıyorum arada yorumlar kaçıyor gözden:D

    YanıtlaSil
  25. yok ben açamıyorum kapıları hem ne oyunsa arkadaş pc yi kastı zorla yorum yolluyorum.neyse kıslar ben çıkıyorum size kolay gelsin

    YanıtlaSil
  26. hepsini dışarı çıkardım tek tek gidebiliyorlar sola anahtarla açtığım yerden anahtar ve merdiven aldım merdiveni suyun üstüne köprü yaptım

    YanıtlaSil
  27. şifre nasıl yaptım 22 00 olmadı üç haneli gmz

    YanıtlaSil
  28. saol dila
    hilal bari sen bırakma oyunu

    YanıtlaSil
  29. hilal saate tıklayınca altta yazıyor saat 9 57 miydi neydi emin diilim

    YanıtlaSil
  30. ohh bak oyundaymış kabahat kapatınca daha kolay gidiyor yorumlar
    gmz denedim de canım oyun pc yi %100 çalıştırdı nasıl bir oyunsa o kadar iyi yapımlarda bir şeycik olmuyor
    sen oyna hilalim keyfine bak ben takılıyorum sana hayatım:)

    YanıtlaSil
  31. suyun solundaki kapıyıda beyaz anahtarla açtım sopa aldım
    en soldan levye aldım sarı çocuğun odasındaki tuğlayı çıkartmaya gidiyorum

    YanıtlaSil
  32. ayy mersi şekerim oldu :D

    YanıtlaSil
  33. tornavida aldım tuğlayı çıkartınca

    YanıtlaSil
  34. levye aldığım yerde alt çekmeceyi açtım tornavida ile sarı anahtar aldım ve diğer kilitli kapıyı açtım

    YanıtlaSil
  35. sağda kitaplıkta sarı kitaplara tıkladım yeşil oldulr mavi anahtar aldım

    YanıtlaSil
  36. anahtarla kapıyı açtım el aldım
    duvardaki panoya göre soldaki şifreyi yapmak lazım sanırım ama olmadı

    YanıtlaSil
  37. kısss gmz peşine koşmaktan yoruldum biras bekle ayaklarım ağrıdı :D :D çok hızlısın canım benim:))

    YanıtlaSil
  38. kıslaaar yoruldunuz hadi gelin çay yaptım
    tatlı da vaaar azcık mola verin :)) başka oyun yok dolanıyorum sitede boş boş :)

    YanıtlaSil
  39. dilaaa çok iyi geldi bu çay saol
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  40. hilal takıldım zati
    yeni odada kırmızı taşı almak için uğraşıyorum
    çocukları yerdeki panellere bastırıp duruyorum ama

    YanıtlaSil
  41. aaayyy çay deme dilacıım içemiyorum içtiğimde gece uyuyamıyorum çok kötü oluyor :(( ama yinede teşekkürle içmiş kadar olduk senin çayın uykumuzu kaçırmaz:)

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. bakayım olacaktı :D nasıl sılıcem şimdi.

    YanıtlaSil
  44. konu uyku olunca çayın hiç şansı yok bende :)))
    sandığı açtım sonunda panoya göre
    mavi 1 beyaz 2 ve 4 yeşil de 3 sarı taş aldım

    YanıtlaSil
  45. neyi nasıl silicen hilal :)))

    YanıtlaSil
  46. yaaa oyun dondu tekrar başlamam gerekiyor ama başlayamam sabah olur .canımcım yalnız devam edeceksin:(( seni yarı yolda bıraktığım için üzgünüm:(

    YanıtlaSil
  47. el ile sopa aldığımız odadan taş aldım koydum sarkan terazi diyeyim ona işte sonra çocuklar bastıkları yerden çekildiler aldım kırmızı taşı

    YanıtlaSil
  48. silmişim yorumu yanlış yazabilmişimde:)

    YanıtlaSil
  49. canın saolsun hilal
    aşağıya indirip anahtar aldığımız avizeden elimdeki çubuğu tutuşturdum
    taş aldığımız odadaki meşaleleri yakıp yeşil taş aldım

    YanıtlaSil
  50. DİLOŞUM GMZ M İİ GECELER DİLİYORUM GÜZEL OYUNLARDA GÖRÜŞMEK ÜZERE ÖPÜLDÜNÜSS :))

    YanıtlaSil
  51. levye aldığımız heykel olan yerde duvara taşları yerleştirdim ve çıktım ama hepsi birden çıkması gerekiyor içerde biri kalınca bitmiyor oyun
    teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  52. kalkmıştım bi ara afiyet olsun canlarım
    hilalim ben de öpüyorummmmm iyi geceleeeeeerr:)

    YanıtlaSil