2011/08/19

ETRADAFOTT



Yeni oyun. İyi eğlenceler


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

10 yorum:

  1. Doğru oyun mu yanlış oyun mu anlayamadım :) Karsıda bir Sunger Bob, kapının üzerinde rockçı Cin Ali var :)) Bir uğur böceği aldım sadece :)) Bayagı farklı bir oyun olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  2. Bir de pasta dilimim var artık... İtem kutucugunu hareket ettirince altından aldım

    YanıtlaSil
  3. bir cin alimiz wardı ne hale gelmiş tipe bak. o bile zamane olmuş wah wah :)

    YanıtlaSil
  4. alttaki yazıyı kaydırım sola, soldan ikinci parkeye bir kaç kez tıkladım t wida belirdi aldım..
    duwardaki yeri söktüm..altından hello:P yazısı çıktı..kırmızı tawandaki yeride söktümm...ne oldu anlamadım
    sonra bakayım oyuna..

    YanıtlaSil
  5. Buna bakayım tekrar.. En azından hareket etmiyor

    YanıtlaSil
  6. Hilym sağol canım tornavidayı aldım.. Kopya da alarak ağır aksak ilerliyorum..
    Sağda duvarın üst köşesine tıklayınca galiba tornavida ile, kaydırıypruz sola doğru bir buton çıkıyor.. Bu arada sekme tuşuna basıyoruz, Sünger Bob kaybaoluyor.. Onun arkasında kalan vidayı da söküp üst tarafı hareket ettirince, bir buton daha çıkıyor.. Duvardaki tavandaki ,sağ ve soldaki çiçeklerdekiler de dahil 5 buton oluyor.. sırasıyla basınca alttan bir item alıyoruz.. Tavanı hareket ettirince de balonumuz olmuştu

    YanıtlaSil
  7. Tornavidayı aldığımız döşemenin hemen ustundeki doşemenin alt kısmını sola kaydırınca bir kart cıkıyor, sanırım yine cevap istiyor

    YanıtlaSil
  8. Bulamadım sorunun cevabını :( Bu oyun da yarım kalacak sanırım :(

    YanıtlaSil
  9. Eskizim dediklerini yaptım ama bende takıldım geldiğin yerden öteye geçemedim:S

    YanıtlaSil