2011/08/25

Escape Game 003



Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. ayy oyun yağmuru olmuş teşekkürlerrr mehbuşummmmm

    YanıtlaSil
  2. yerden bez aldım
    saksnın altında 42 yazıyo
    sağa gittim raftan şifreli kutu, kitapların arasından resim aldım

    YanıtlaSil
  3. duvarda takvimde 9 sayısı
    takvimin altında bir bölme var tornavida gerekli
    sağa gittim sandalyenin altında 13 sayısı
    bi sağ daha yaptım dolaplar vat alt çekmeceden su aldım bezi ıslattımduvarı sildim 5923 çıktı
    5923 üst çekmeceyi açtı kağıt aldım (daire+üçgen)xkare var
    daire 42
    kare 9
    üçgen 13 sonuç 495
    çekmeceyi açtım (sandalyeli ekrandakini) anahtar aldım

    YanıtlaSil
  4. anahtarla orta çekmeceden tornavida
    tornavidayla takvimin altındaki bölmeyi açtım anahtar
    anahtarla kilitli dolabı açtım dürbün
    dürbünle dışarı baktım 3 maavi çiçek
    elimdeki resimde de 6 sarı çiçek
    raftaki bebekte 7 kırmızı çiçek
    736 elimdeki kutuyu açtı anahtar
    anahtarlşa kapıyı açtım ve çıkış
    teşekkürler akide şekeriiiiimm

    YanıtlaSil
  5. Oslem yaraması gunaydın :)

    YanıtlaSil