2011/08/16

Escape from My Room


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

36 yorum:

  1. Yatagın sol kısmında altta --4- yazıyor.
    Yatagın sağ alt kısmından bir küp aldım.
    Küpün üstünden sayılar var ve küpün bir parcası ayrılıyor. Küpte tornavidayla açılacak bir kısım var...
    Küpün ayrılan parcasında da 0--- yazıyor.
    Masanın ustundeki kağıtta 1115-3295 sayıları var.. üçüncü sayıyı soruyor
    Saatteki akrep, yelkovan ve saniye ibresi farklı renklerde.. sanırımşu anki saati gösteriyor.
    Şifre panelinin sağ üst tarafında duvarda tornavida ile açılacak bir panel var.
    Yatagın üstündeki ışığı kapatınca kırmızı ışığın oldugu ekranda yukarıya bakınca --2- çıkıyor..

    YanıtlaSil
  2. Kapının ortasındaki yere küpün parcasını koyunca alttan alınabiliyor..
    4. sayıyı deneme yanılma yapacağım ama paneldeki sayılar eksik.. Tam cıkaramadım henuz..

    YanıtlaSil
  3. sayıların çizgilerine gore ihtimallerini dniyorum ama olmuyor :(

    YanıtlaSil
  4. Kopya baktım masanın uzerinde;
    青 Mavi
    白 Beyaz
    紫 Mor
    yazıyormuş..

    YanıtlaSil
  5. Hmm eger yanlış anlamadıysam digital ekran tersmiş.. Şimdi tekrar deneyeceğim bakalım.. Umarım yanlış ceviri değildir.

    YanıtlaSil
  6. Sanırım kafamı toplamak için kahve alsam iyi olacak.. tersten de beceremedim :(

    YanıtlaSil
  7. Kahve nihayet etkisini gösterdi :)) Digital sayıları görünen çizgiler yerine görünmeyenleri dikkate alıyoruz... Yani boş ekran mesela 8 oluyor.. Olmayan çizgileri çiziyoruz.. 3 şekli ya da E sekli de 1 oluyor.. Digital sayıları dikkate alırsak..

    YanıtlaSil
  8. 0425 çıktı sayım.. Tornavida aldım..

    YanıtlaSil
  9. Tornavida ile duvardaki paneli ve küpü açtım

    YanıtlaSil
  10. Küpün küçük parcası yok bu arada.. Nerde oldugunu bulamadım.. Bir de az once hareket ediyor muydu bilmiyorum ama yatagın yastığı hareket ediyor artık..

    YanıtlaSil
  11. Küpün üstünde yeşil, mor, kahverengi gibi çizgiler var..

    YanıtlaSil
  12. tornavida da bu arada kapının altına konabiliyor

    YanıtlaSil
  13. tornavidayı kapının ust kısamında atınca aşağıya mavi renkli başka bir tornavida düştü

    YanıtlaSil
  14. Panelin oldugu ekranda bir tablo düşmüş yere.. Üstünde Blue 212215, Red 1854, Green Z yazıyor.. Mavi ve kırmızınınkiler harf sırası.. sanırım green in de harf sırası yazılacak? ama nereye?

    YanıtlaSil
  15. Green harf sırasına gore 7185514 oluyor ama

    YanıtlaSil
  16. Kopya baktım ama bişey anlamadım.. Sadece mavi tornavida için 3 kez kapıdan atmak gerekiyormuş yeşil tornavidayı, benimkisi tümüyle tesadüfmüş demek ki...Bir de tornavidanın uzayabildiğini yazmışlar.. About yapınca uc kısmı çıkıyormuş gibi oluyor.. Japonca bazı açıklamalar yapılmış ama, anladığımı soyleyemeyeceğim

    YanıtlaSil
  17. Eg24 den kopyalayıp yapıştırım..
    bu oyun aynı zamanda Japon temel ihtiyaçlar.
    According to the Japanese Hiragana Table. Japon Hiragana Tablo göre.

    青(あお): あ is the First alphabet on Line 1.青 (あ お): あ Hat 1 İlk alfabenin. お is the Fifth alphabet on Line 5.お Line 5. Beşinci alfabesi. So 青=1115. Yani 青 = 1115.

    白(しろ): し=Line 3 Column 2; ろ=Line 9 Column 5.白 (しろ): し = Satır 3 Kolon 2; ろ = Satır 9 Sütun 5.

    紫(むらさき):紫 (むらさき):
    む=Line 7 Column 3;む = Satır 7 Sütun 3;
    ら=Line 9 Column 1;ら = Hat 9 Sütun 1;
    さ= Line 3 Column 1;さ = Satır 3 Kolon 1;
    き=Line 2 Column 2き = Satır 2 Kolon 2
    So the PW of the paper is 73913122 Yani kağıt PW 73913122

    YanıtlaSil
  18. kağıda 73913122 yazınca kağıt itemlerimin arasına geldi.. Arkasında da bir internet adresi var

    YanıtlaSil
  19. kağıdı kapının orta kısmına koyunca, alttan turuncu anahtar alınıyor

    YanıtlaSil
  20. Turuncu anahtar kapının sağ tarafındaki kilide takınca altta bir çekmece gibi bir yer acılıyor

    YanıtlaSil
  21. Küp ve anahtar o çekmceye takılıp geri alınabiliyor

    YanıtlaSil
  22. Aaa kapı açılmış.. Şimdi bir holdeyim...

    YanıtlaSil
  23. Holde soldaa bir şifre paneli var. 1.(x-y*z)/10=" " yazıyor

    YanıtlaSil
  24. çekmeceden küp ve anahtarı alınca kapı kapanıyor

    YanıtlaSil
  25. anahtara about yapıp çekince y=819 sayısı görünüyor.. z=7185514 idi.. x bulmak lazım

    YanıtlaSil
  26. Kopya baktım yine.. y yi 919 bulmuşlar.. nasıl oldugunu anlamadım :(
    x ise küpteki sayılardan 567 bulmuşlar.. İşlemi de

    01 = (7185514-6 * 919) / 10 ^ 3 = 7180 olarak yapmışlar :(
    Anahtarda 819 yazıyor, neden 919 aldık ve işlemde bölü 10 yazıyorken neden onun üçüncü kuvvetini aldık anlamadım..

    7180 panele girince 2. soru çıkıyor

    YanıtlaSil
  27. 2. soruyu saate gore yapıyormusuz arkadaslar..

    YanıtlaSil
  28. yarın devam ederim artık.. iyi geceler herkese

    YanıtlaSil
  29. Çıkarken buldum. tornavida ile saatin ortasına tıklayınca sayılar duruyor.. Mavi 3, turuncu 6, yeşil 10 oluyor.. 6^3 * 10. 2180 girince 3. soru geliyor.. 7=?

    YanıtlaSil
  30. tornavida ile alt çekmeceyi açıp içinden kart ve makas alıyoruz..

    YanıtlaSil
  31. Makasla turuncu anahtarı toptan kesiyoruz.

    YanıtlaSil
  32. Kopya ile anladım.. 4=25*0 dendiğinde tuş takımına bakıyoruz. 2,5,*,0 tuşlarını çıkarırsak kalan tuşlarla digital sayı gibi 4 sekli kalıyor.. Yarın fırsat bulunca resim eklerim..

    Aynısını 7 için de düşünürsek; 4578*0 tuşu da 7 yi oluşturuyor.

    YanıtlaSil
  33. Kartı ve anahtarı takınca, çıkış...
    Çook tesekkurler... Kopyasız bitmesi imkansız bir oyunmuş....
    Tekrar iyi geceler herkese...

    YanıtlaSil
  34. Oyunu tekrar açtım.. Eksik çizgili panel ekteki gibi olacak..
    http://imageshack.us/photo/my-images/543/panell.png/

    Bu sefer anahtarımda 919 sayısı var.. Acaba ben dün gece yanlış mı baktım dedim ama ama çok eminim 819 olduğundan.. Bu sefer işlem de farklı..
    01 = (7185514-6 * 919) / 10 ^ 3 = 7180 işlemi bu oyun için doğru... Sanırım her oyunun sonucu aynı çıkacak sekilde yapılmış..

    Son şifre paneli de 7 sayısının çıkış da burada
    http://imageshack.us/f/684/sifrepaneli.png/

    YanıtlaSil