2011/08/25

Day Dream 2


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

12 yorum:

  1. kapıyı açtım girdim mutfakmış alt dolaptan kilitli defter aldım

    YanıtlaSil
  2. sağa gittim boş duvar var ortalarına doğru tıkladım anahtar aldım
    anahtarla defteri açtım kedi fotosu aldım arkasında kırmızı sarı siyah renkleri var

    YanıtlaSil
  3. diğer odaya döndüm yastığın altından pense

    YanıtlaSil
  4. kopya baktım odadaki dolabın şifresi "cat" bağlı kutu var içinde penseyle kestim anahtar aldım

    YanıtlaSil
  5. anahtarla diğer odaya geçtim
    sağa gittim kedinin altından kutu aldım içinden mum
    diğer tarafta 3 kımızı pati 2 sarı 5 de siyah pati var
    patileri görürken sola ok var başka ekrana gidiyo koridor var kilitli bir saat var

    YanıtlaSil
  6. mutfağa gittim 325 dolabı açtım satır aldım

    YanıtlaSil
  7. mumla koridorun sonundaki dolaba tıkladım açıldı karpuz aldım
    karpuzu kestim içinden anahtar
    anahtarla saati açtım içinden zil
    zili odadaki kediye taktım anahtar
    anahtarla kapıyı açtım bitişşşş

    YanıtlaSil
  8. İSMİMİ SEÇEMİYORUMYA

    YanıtlaSil
  9. ÇIKTIM TESEKKÜLER OZLEM

    YanıtlaSil