2011/08/28

Burglar Escape



Teni oyun.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

22 yorum:

  1. günaydın bu oynanmamış neden ki acep ?

    YanıtlaSil
  2. top adamı uyandırdım duvardan tuğla aldım
    aynayı kenara çekip tuğlayı yerleştirdim
    kapıya vurdum yerde şifreli yer çıktı
    duvardaki çizikleri girdim 4253 olmadı

    YanıtlaSil
  3. 3142 şifre yatay çizgileri sayınca

    YanıtlaSil
  4. aşağı kata indim yerden taş aldım..
    sağ ekrana geçtim yerdeki gri kayanın üstüne taşı koydum..

    YanıtlaSil
  5. sol ekrana geçtim merdiwenden çıkar gibi oldum iskeletlere rastgele tıklarken demir yuwarlak almışım...

    YanıtlaSil
  6. sağ ekrana geçtim demir yuwarlağı seçtim kapının yanındaki panele tıkladım..
    ekrana oyun çıktı sanırım..

    YanıtlaSil
  7. yön tuşları ile oynanan bir oyun..amaç ne ola ki acep :)
    özlemim gittinmi

    YanıtlaSil
  8. yaptım sanırım amaç kırmızı yuwarlağı çarpı işaretine götürmekmiş...geldiğim yerde merdiwenden çıktım..

    YanıtlaSil
  9. duwarda resim war fark bulmaca oyunu sanırım

    YanıtlaSil
  10. 5 tane fark bulunca soldaki kapı açıldı kapıdan girdim..
    tekrar çıkıp merdiwenden bir basamak aldım..
    tekrar açılan kapıdan girdiğim ordaki merdiwenin olmayan basamağına aldığım basamağı koyup merdiwenden çıktım..

    YanıtlaSil
  11. soldaki kapıdan girdim kasa çıktı şifre isteyen..
    çıktım sağ kapıdan girdim..duwardaki düğmeye tıkladım yeşil oldu..
    merdiwenden çıktım duwarda kağıt war..
    duwardaki kolları aşaıa indirdim..
    aşaıa indim sağ kapıdan girdim..şifreli yere geldim..

    YanıtlaSil
  12. kapıdan çıktım duwardaki düğmeye tıkladım yeşil oldu..
    kasanın şifresini bulamadım

    YanıtlaSil
  13. kolları tekrar kaldırdım kapı acıldı.

    YanıtlaSil
  14. yenı yerde kolu kaldırdım yesıl oldu tekrar kaldırdım mavı olunca ıcerısı mavı aydınlık oldu.yerden tas aldım.her renkte yenı bır odaya gecılıyor kırmızıda kolu indirdim.tekrar yesıle cevırdım duvara kolları asılmıs bır ıskelet tası ıskelete attım bır parca dustu merdıvenden ınıp aldım

    YanıtlaSil
  15. ıskeletten aldıgım parcayı kırmızıdakı tahta aletın ortasına taktım

    YanıtlaSil
  16. mavıye gectım anahtar ınmıs onu aldım.sarıya gectım anahtarla kutuyu actım

    YanıtlaSil
  17. mavıde elevatore kutudan cıkan sarı seyı koydum.kırmızıdakı kolu cektım mavıde elevatore bındım yukarı kata cıktım

    YanıtlaSil
  18. duvarda puzzle var dıs halka hareket edıyor sadece ıcerıyı hareket ettıremedım

    YanıtlaSil
  19. ortadakı de oynadı ama cozemedım puzzle ı

    YanıtlaSil
  20. selam,dairenin değişik yerlerini tıkla,dönen daireler değişiyor,kimi zaman ortadaki daire tek kimi yerde ise ortadaki 2 daire birlikte dönüyorlar ilkin içerdeki iki daireyi birleştir sonra ikisini birlikte döndüren noktaya tıkla oluyor ama mutlu son değil yakalandım ben

    YanıtlaSil