2011/08/24

Baby's Room Escape


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

26 yorum:

  1. selaaaaam ikiiiiiiii nasılsın öslemimmmm

    YanıtlaSil
  2. sağa gittim oturağın arkasından kırmızı anahtar

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı anahtar, kapının olduğu ekranda çantanın yanından aldım
    Elektrik süpürgesinin oradan yeşil anahtar aldım
    Yatağın olduğu ekrandan terliğin yanından mavi anahtar aldım

    YanıtlaSil
  4. dilaaaaaaaaaaaaaaaaaaam selam iyiyim canım sen nasılsın?

    YanıtlaSil
  5. mehbuşummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ösledim seni hiç buluşamıyos :(( nasılsın canım?

    YanıtlaSil
  6. Su doku
    4123
    3241
    2314
    1432
    renkli bir şey aldım

    YanıtlaSil
  7. aaaaa mehbubummmmmmm balım ne güsel siznle oynayacağımmmm ama açılmadı bir türlü:(

    YanıtlaSil
  8. Bebeşimm bak buluştuk :)) ramazan ya. sersem gibiyim.sen nasılsın ?

    Dilam balım :)

    Renkli şeyi, bebişin yanındaki raflı şeyin üsteki renkli alete taktım turuncu anahtar aldım

    YanıtlaSil
  9. iyiyim ben de akide şekerim :)

    YanıtlaSil
  10. Mavi anahtar ise
    şekillerin renkleri
    yeşil-sarı-turuncu-mor
    levye aldım

    YanıtlaSil
  11. puzzle yapınca bıçak aldım

    YanıtlaSil
  12. Levye ile de yatağın soluna yaklaşınca duvar kenarında yerdeki tahtaya tıkladım mor anahtar aldım
    puzzle zamanı :/

    YanıtlaSil
  13. ayyy yeni açıldı benim oyun umarım size yetişebilirim:)

    YanıtlaSil
  14. bıçakla elk süp. arkasında sepetteki kağıt rulalarından öndekinden sarı anahtar

    YanıtlaSil
  15. sarı anahtarla açılan çekmeceye "teddy" yazdım üçgen aldım

    YanıtlaSil
  16. sarı değil turuncuymuş pardon

    YanıtlaSil
  17. x5, yarısını almış,-55 işlemler
    500-555 siyah anahtar aldım

    YanıtlaSil
  18. ancak yetiştim hain oyun zor gönül açıldı:)

    YanıtlaSil
  19. sarı anahtarla açılan yere 01/15 yazdım d,iğer üçgeni aldım (ipucu rafta bebek bezi paketinde yazıyo)

    YanıtlaSil
  20. teşekkürler çıktım :) hadi koş dilam kapıdayım :)

    YanıtlaSil
  21. ve çıkışşş teşekkürlerr :D
    özlemişim bu oyunu gene

    YanıtlaSil
  22. sağolun şekerleeeerrrrr koştur koştur bitirdim sayenizde:) yalnız sarı anahtara deminden beri saati deniyorum bezin üzerindeki hiç belli olmuyor

    YanıtlaSil
  23. çıktım çıktım öslemimm tam arkanızdaydım:)) ben de sizinle oynamayı öslemişim başka bir lezzetli oluyor canlarım benim:)

    YanıtlaSil
  24. aynen canım oyun oynamak bir keyif ama sizinle oynamak bambaşka bir keyif :) çok öpüyorum ikinizi de kıslar rahat bırakmıyo gidip yorayım onları biraz
    iyi gecelerrrr tatlı rüyalar diliyorummm

    YanıtlaSil